Atac la Ford Ranger Raptor: viitorul pick-up pregătit de Hyundai ar putea avea o versiune de performanță N

de Cornel Șocariciu
Joi, 12.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Conceptul Hyundai Santa Cruz Crossover va sta la baza unui pick-up de serie. Conform șefului diviziei Hyundai N, viitorul model ar putea primi și o versiune de performanță care să "atace" actualul Ford Ranger Raptor.

La începutul anului 2015, Hyundai prezenta conceptul Santa Cruz Crossover (foto) în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Prototipul constructorului asiatic a fost desenat având la bază o nouă filozofie de design și a fost gândit special pentru "cei care sunt în căutarea aventurii".

La finalul anului trecut, reprezentanții Hyundai au declarat că prototipul Santa Cruz Crossover va sta la baza unui viitor model de serie. Informația a fost oferită de Luc Donckerwolke, șeful departamentului de design din cadrul Hyundai.

Conform unor surse apropiate, pick-up-ul pregătit de constructorul asiatic va fi prezentat în cursul anului viitor, urmând ca debutul comercial să aibă loc în prima parte a anului 2021. Mai mult decât atât, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Albert Biermann, șeful diviziei Hyundai N, a declarat că producătorul sud-coreean ar putea veni pe piață și cu un pick-up de performanță.

"Trebuie să vă așteptați la orice din partea Hyundai și Kia.

Orice este posibil. Nu există restricții", a declarat reprezentantul diviziei de performanță.

În cazul în care Hyundai va lansa un pick-up de performanță, acesta va încerca să "fure" din clienții lui Ford Ranger Raptor.

În cadrul aceluiași interviu, oficialul diviziei Hyundai N a confirmat că anul viitor vom face cunoștință și cu o versiune de performanță dezvoltată având la bază hatchback-ul subcompact i20.

Via | Motoring

Comentarii (2)

  • inexorabil
    Cumplita ignoranță...Care te împiedică să înțelegi adevărul... pieței (acum, cărui termen îi trebuie atașat adjectivul "universal" --- "adevărului" sau "pieței" --- decideți voi).

    Particularizând, se pare că HaKa (cum poreclisem eu Hyundai-Kia, pe vremea când mă temeam că grupul asiatic amenință poziția și așa fragilă în "clasament" a lui NGMCO...dar astăzi m-am împăcat cu situația) n-a învățat chiar nimic din eșecul pickupist (sic!) chiar de proporții al Clasei X a lui MB. Nota bene, pe tărâm "premium".

    În primul rând, mă surprinde faptul că o armată de oameni cu studii (din fruntea concernului sud-coreean) nu țin cont de o axiomă bătută în cuie: în cazul camionetelor nu se verifică aceleași principii precum se întâmplă cu SUV-urile. Această din urmă manie i-a "contaminat" pe TOȚI (mă refer inclusiv la producători). Vrei un CUV, pardon, SUV? Atunci, încă din startul ideii, te confrunți cu o problemă: la ce ofertant să apelezi, din moment ce există gârlă în domeniu? Ei, altfel se cuvine să gândești și să tratezi subiectul când vine vorba de camionete. Aici nu cred că-ți permiți să excluzi din vedere/analiză factorul capital și anume...tradiția.

    Curios sau nu (dar sigur în mod involuntar :D), responsabilii lui HaKa au dreptate: acest gen de mașini și-au "extins" aria axiologică, astfel că scopul strict utilitarist nu mai este considerat suficient de către utilizatori, ci intră în calcul elementul foarte important astăzi numit...aventură/distracție. Nu atât pe coclauri, cât în jungla citadină...Drept magnum argumentum, eu, unul, încă n-am zărit camionete în parcarea tipică de mall/hypermarket. Probabil fiindcă ar părea indecent să-ți pui cumpărăturile în benă. Te întrebi, totuși, contrariat de ce ar fi nevoie de camionete în oraș. Oare toată lumea ar avea de cărat materiale/deșeuri de construcții? Fiindcă pick-up-urile se înmulțesc în mod incontestabil, dragii mei. Iar Ford Ranger se află în fruntea "trendului". Și arată (estetic) al naibii de bine. Aaa, că colegii (pardon de cacofonie!) de la "GM" nu sunt și ei capabili să transforme Chevrolet trucks (experți și dumnealor, fără îndoială) într-un "hit" de ecou mondial...avantaj Ovalul Albastru. De altfel, nu mă îndoiesc că poți discuta despre modă sau feminism, cu madam Barra, o zi întreagă, dar, dacă te-ai încumeta să inițiezi și vreo temă auto, n-ar dura mult până îți vei mușca limba. Dar să nu deviez.

    În concluzie, vă sugerez să...stați liniștiți, dragi tovarăși de la HaKa. Lumea are deja cu se să se distreze... Și oți fi invocând domniile voastre performanța, dar poate că încă nu v-ați urcat (la propriu, căci ai impresia că te urci în podul casei) în...Shelby F-150 755 HP Supercharged...Credeți-mă (și voi, cititorii AM), ca prim impuls, îți vine să-ți vinzi chiar și sufletul, numai să capeți splendoarea aceea realmente masculină, anume concepută pentru (cow)boys adevărați...Dar ce și cât or pricepe "ochii oblici" din acest modus pensandi/operandi/vivendi mă tem că rămâne o enigmă.
    3 3
  • eu navig tu navigi
    Bre nea Inexorabil, acum 20 de ani americanii aveau toate formele lor auto în primii 5 ai lumii după nr de mașini. Acum nu stiu daca mai au una în primii 10. Toyota era un fâs în anii 60-70, acum un colos.
    Vorba unuia: recordul cuiva este de admirat dar și de bătut. Așa că, cine știe ce urmează?!
    P. S. Ford îi dă lui VW fabrici să facă electrice în ele. E bine Ford
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru