Carosierul italian Zagato a construit un exemplar special pentru un client. Acesta se numeşte Aston Martin Virage Shooting Brake şi celebrează şi 95 de ani de la înfiinţarea casei de design Zagato.
Esential
95
de ani de existenţă aniversează carosierul italian Zagato în 2014.
Zagato, carosierul italian care va aniversa 95 de ani de existenţă în 2014, a prezentat la o expoziţie din Franţa o model unicat numit
Aston Martin Virage Shooting Brake Zagato.
Acesta reprezintă o interpretare shooting brake a unui Virage, un model bazat la rândul său pe platforma tehnică a lui DB9. Modelul este un exemplar de serie construit special pentru un colecţionar care a solicitat un asemenea design, numele clientului nefiind dezvăluit. Cei de la Zagato au reinterpretat trăsăturile lui DB4 GT şi ale alor modele clasice ale britanicilor pentru a realiza acest break cu trei uşi cu influenţă tradiţională.
Zagato Lamborghini 5-95, o creaţie pentru aniversarea de 95 de ani de existenţă ai companiei milaneze, a debutat la Villa d'Este
Cei de la Zagato nu sunt la primul lor Aston Martin personalizat, având în spate creaţii precum DB4 GT, V8 Vantage Zagato, V8 Volante Zagato, DB7 Zagato, Vanquish Roadster Zagato şi V12 Zagato. Exemplarul special celebrează trei generaţii ale familiei Zagato care au condus casa de design cu acelaşi nume şi a fost prezentat la un eveniment din Chantilly, Franţa.
Acesta nu este primul model aniversar al celor de la Zagato, italienii prezentând şi un
Lamborghini aniversar, numit 5-95 Zagato. Versiunea Zagato a lui Gallardo a fost expusă în premieră la Concursul de Eleganţă de la Villa d'Este şi va avea cinci exemplare construite, spre deosebire de exemplarul Aston Martin Virage Shooting Brake, care va fi unic în lume.
Proprietarul Spyker Cars a cumpărat carosierul Zagato
Posteriorul acestui model îmbină elemente de design clasice cu linii moderne într-o manieră interesantă.
Aston Martin Virage a fost un model de nişă al britanicilor lansat în 2011 pentru a ocupa locul în gamă între DB9 şi DBS. Englezii au construit puţin peste 1.000 de unităţi în cele 18 luni de producţie ale modelului, acesta nefiind considerat un succes nici măcar pentru standardele unui producător de automobile exotice.
Modelul împarte platforma tehnică cu DB9 şi prezintă aceeaşi unitate V12 de 6.0 litri sub capotă, propulsorul asigurând 490
CP şi 570 Nm, resurse suficiente pentru un timp 0-100 km/h sub cinci secunde.
Via Zagato
Comentarii (1)