Lagonda este unul dintre cele mai longegive nume din istoria automobilismului britanic. Născut acum 108 ani, brandul şi toate drepturile de utilizare ale numelui sunt deţinute de Aston Martin încă din 1947.
Ascuns pe un raft prăfuit al constructorului de lux, Lagonda se pregăteşte acum să renască. Şi nu cu un SUV aşa cum fusese anticipat, ci cu un sedan. Acesta nu va împrumuta designul conceptului Lagonda, expus în 2009 în cadrul Salonului Auto de la Geneva, preferând să adopte linii simple. Formele vor fi modelate mai degrabă după modelul Lagonda produs între 1976 şi 1990. Acesta a fost, de altfel, şi ultimul model de serie care a folosit numele Lagonda.
Potrivit unor informaţii din interiorul Aston Martin, deşi nu va copia designul SUV-ului de la Geneva, sedanul Lagonda va păstra dimensiuni similare. El va avea la bază o platformă nouă, cel mai probabil de provenienţă Mercedes-Benz, şi va căuta să ofere un ampatament generos, cu suficient spaţiu pentru pasagerii din spate.
via justauto (înreg.)
stii ca Lagonda nu se reduce la modelul din '76, nu? si ca e vorba despre un BRAND si nu un model anume
Pe mine ma bucura faptul ca renunta la ideea de SUV (pentru ca nu sunt fanul acestui tip de arhitectura) si pentru ca un sedan ar oferi mai multa libertate companiei mama, Aston.
Posibil ca Aston sa renunte la Rapid si sa se limiteze doar la GT-uri in 2 usi, Lagonda (cu un design diferit de Aston) atacand clasa sedanurilor de superlux.
Cat despre faptul ca Lagonda din poza a fost o oribilitate.....e doar parerea ta. Mie, de exemplu, mi se pare maximul design-ului anilor '70. Muchii aspre, suprafete drepte, parte frontala ascutita, etc.
http://2.bp.blogspot.com/-9HrVMQw96_M/UOhU1K1f2bI/AAAAAAAAKl0/DsquTv6YeFc/s640/autowp.ru_maserati_boomerang_9.jpg
Si numai faptul ca depasesc curentul general al SUV-urilor ca forma a dovezii potentei fianciare a clientului mi se pare demn de toata lauda.
Of of of