Aston Martin Super Sport - un nou supercar de 7.500.000 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Englezii de la Aston Martin au demarat o colaborare cu francezii de la Star Electric Cars care a dat naştere proiectului Super Sport. Noul proiect reprezintă un model de serie limitată de la Aston Martin care va purta acelaşi nume şi va fi construit în doar opt exemplare. Fiecare dintre acestea va costa aproximativ 7.5 milioane de euro fiecare, iar modelul va fi vopsit într-o nuanţă care va fi folosită o singură dată. Noul Aston Martin Super Sport va fi mai exclusivist decât One-77, model construit în doar 77 de exemplare.
Noul supercar din Gaydon este echipat cu un motor V8 twin-turbo care are o cilindree de 5.4 litri şi dezvolta între 800 şi 950 CP. Puterea este transpusă roţilor din spate printr-o cutie de viteze manuală cu şase trepte amplasată în spate şi cuplată unui diferenţial cu alunecare limitată. Opţional, clienţii Aston Martin pot opta pentru o cutie de viteze secvenţială controlată prin intermediul padelelor amplasate pe volan. Fiind vorba de o ediţie specială, modelul beneficiază de o caroserie din fibră de carbon şi este echipat cu un sistem de frânare Brembo sau AP Racing din carbon şi elemente ceramice.
Britanicii au sesizat că posibilităţile de comercializare ale acestui model sunt mai mari dacă acesta va fi oferit cu postul de conducere pe partea stângă.
Interiorul lui Aston Martin Super Sport este îmbrăcat într-o combinaţie de piele şi Alcantara, iar ornamentele sunt realizate din fibră de carbon. Scaunele acestui model sunt realizate de Recaro şi sistemul de navigaţie prin satelit include o conexiune iPod. Fiecare exemplar va fi vopsit într-o nuanţă aleasă de client, iar aceasta nu va mai fi repetată.Via | Autoevolution| GTSpirit
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
cine dracu siar cumpara asa ceva.......
performante mai slabe ca Veyron-u dar mai scump de 3-4 ori...
E cam exagerat!
Reteta perfecta pt un articol penibil, dar delicios. Pofta buna!
PS: @MCD "aia care au 1mld de euro 7,5 mil este aproape egal cu 0 pentru ei". Cu asa gandire fi sigur ca nu o sa ajungi niciodata sa ai 1mld de euro. Si daca cumva cade astoroidul plin de aur la tine in curte in 5 ani il faci praf si ajungi si cu datorii.
@ian mare dreptate ai...poate nu o sa il cumpere nimeni! sa faci o algere cu sufletul nu inseamna sa fii snob!! cu sufletul poti alege o masina veche..un model de epoca care ti-a placut de cand erai mic care e intr-adevar o opera de arta..
Si intradevar, aceste masini se cumpara pentru exclusivitate, pentru placerea de a avea ceva ce stii ca mai au doar 6 persoane in toata lumea. Oricum astia de la Aston Martin au inceput sa o dea prea in exclusiv, parca li s-a urcat la cap de la One-77.
@edi80 asa e strainii sunt cu cap nu fac risipa tocmai de aia alea 7 masini or sa fie cumparate de roamani care risipesc
Nu ai cu cine , mentalitate, gandire de roman, ei cred ca aia cu bani nu cumpara, fac bani pachete la tona si se uita la ei pentru ca au cap. Eu vorbesc de oameni cu bani adica ai din revista aia numita Forbes, nu melteanu care isi cumpara Q7 si sta in garsoniera sau dupa 5 rate cedeaza leasing-ul. De sultanul din Brunei ati auzit, cititi vedeti cate masini are
M-ai facut praf cu ironia ta. Pentru tine Forbes inseamna sultanul din Brunei? Pai ala are avere zeci de miliarde nu 1. Uita-te la Bill Gates, sau Warren Buffet ca sunt de peste zece ani acolo sus si vei vedea ca nu arunca cu banii in stanga si in dreapta pe tot felul de mofturi. Caritatea e altceva!
Un om care a ajuns pe munca la avearea de 1 miliard, nu ca sultanul ala. S-ar gandi de mai mult ori pana sa dea o asemenea suma pe o masina. Masina asta in 3 ani ii va manca aproape 10 milioane, adica 1% din avere, cea ce e ENORM. Gandeste-te ca oamenii astia abia daca au 2-3% din avere cash (vorbesc iar de astia cu afaceri adevarate, nu de magnati cu petrodolari si alti norocosi) si asta doar cand mai vand cate ceva (afacere, proprietate, drepturi etc). 1% e foarte important pentru cash-flowul unui om de afaceri cu o asemenea avere, pt ca la vreme de criza (nu neaparat globala, pur si simplu nu mai merg unele afaceri) astia 10milioane care nu-i ai in mana te pot ruina.
Repet, un colectionar sau cineva foarte impresionat de masina cu o asa avere si-ar putea cumpara asa ceva. Dar de aici si pana la a spune, citez "aia care au 1mld de euro 7,5 mil este aproape egal cu 0 pentru ei" e un drum aberant. Omul ala se gandeste de mai multe ori pana sa faca investitia.
Tu de ce crezi ca sunt atatea vedete ajunse in faliment, atatia fosti fotbalisti faliti? N-au stiut sa aprecieze banii si nu si-au tinut cheltuielile sub control. Iar cand veniturile au scazut, bum! PRAF!
So.... keep up the good work, but in the right way ;)
Numai bine
sunt aproape convis ca cei imbogatiti peste noapte nu fac parte din randul celor exclusivisti...la care poate se gandeste si aston.desi daca exista asa pret...as fi curios cine ar cumpara-o.