În încercarea sa de a redeveni un brand exotic de succes, Aston Martin caută să își diversifice opțiunile existente în gamă. Iar punctul de pornire ar putea fi chiar actualul sedan Aston Martin Lagonda Taraf, pe care englezii nu l-au promovat suficient pe continentul european, preferând mai degrabă o abordare agresivă în Orientul Mijlociu.
Andy Palmer, președintele companiei britanice, venit din funcția de CEO al Infiniti, vrea să facă din Lagonda un brand la fel de popular ca Bentley și Rolls Royce. Asta înseamnă o marcă dedicată doar berlinelor de sute de mii de euro, cu multiple opțiuni de personalizare.
Faptul că Lagonda este un brand auto cu o moștenire chiar mai veche decât chiar cea a lui Aston Martin nu poate fi decât un avantaj în reconsolidarea brandului, ca divizie de lux în cadrul Aston.
„Cred că Lagonda are potențialul unui brand de succes în acest segment de piață. Știm să construim mașini care se conduc bine, care sunt luxoase, ne pricepem să facem berline. Avem tot ce ne trebuie pentru a reuși”, a declarat Andy Palmer.Tot el a declarat că un plan de viitor viabil ar include două modele Lagonda. Exceptând însă actualul Lagonda Taraf, care nu este altceva decât un Aston Martin Rapide mult mai luxos, planurile englezilor nu au mers mai departe de schițe și supoziții. Prin urmare, este prematur să discutăm despre materializarea acestor planuri în viitorul apropiat.
via thedrive
ieap...ceva mult mai luxos decat ceva oricum luxos... nu este altceva decat :))
noua Lagonda cred ca e una dintre cele mai de bun simt (ca design interiro/exterior) modele de peste 1.000.000