Aston Martin reduce producţia lui Rapide
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La scurtă vreme de la anunţul mutării producţiei lui Rapide în Marea Britanie, constructorul din Gaydon anunţă că va reduce ritmul de producţie pentru a răspunde cererii. Mai precis, Aston Martin va produce cu 25 de unităţi Rapide în minus pe săptămână, ceea ce înseamnă cu 1.250 de unităţi în minus pe an. Între timp, unele voci sugerează faptul că Aston Martin va construi în curând doar 10 unităţi Rapide pe săptămână, dar constructorul britanic neagă aceste zvonuri.
În luna mai, Aston Martin a oprit complet producţia lui Rapide, deoarece au încheiat parteneriatul cu Magna Steyr. Iniţial, marca britanică şi constructorul austriac aveau contract până la jumătatea anului 2012, dar au decis să renunţe în avans la contractul respectiv. Cei de la Aston Martin au specificat că şi-au anunţat partenerii cu un an înainte, aşa cum scria în contract. Deşi sursele din cadrul Aston Martin nu au confirmat încă această informaţie, unele voci sugerează faptul că englezii au plătit penalităţi de aproape 10 milioane de lire pentru a putea renunţa la contractul cu Magna Steyr.s
Producţia lui Rapide a fost afectată în principal de scăderea cererii pentru acest model, cauzată de scăderea pieţei de maşini de lux la nivel global.
Vânzările Aston Martin au ajuns la 50% din nivelul pe care îl aveau înainte de criza financiară care a debutat în septembrie 2008. Cu câteva luni înainte de debutul lui Rapide pe piaţă, fabrica Aston Martin din Gaydon era la capacitatea maximă de producţie.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)