Aston Martin are o nouă strategie prin care să devină un “Ferrari britanic”, adică să aibă mai puține modele în gamă, dar care să aducă un profit mai mare. Producția britanicilor va fi redusă în acest an, față de cele 5.800 de unități din 2019.
Pentru ca planurile să prindă contur, constructorul trebuie mai întâi să traverseze criza provocată de COVID-19. Astfel, prioritățile pe termen scurt sunt repornirea fabricilor și începerea producției pentru SUV-ul DBX, potrivit lui Lawrence Stroll, noul președinte executiv al companiei.
“În acest an, vom reseta business-ul. Obiectivul presant este să repornim fabricile și să începem producția primului nostru SUV, DBX,” a spus Stroll, miliardarul canadian ce deține și echipa de Formula 1 Racing Point.
Deși a renunțat recent la proiectul Rapide E, Aston Martin se gândește la dezvoltarea și producția de mașini electrice pe termen lung.
Via Reuters
gata, vreau banii inapoi cu dobinda si prioritatea mea REdevine nissanu tiida sedan, desi cred ca are acu valoare negativa cam ca petrolu.