Englezii de la Aston Martin vor aduce în standul lor de la Geneva trei ediţii speciale. Prima este V8 Vantage N430, inspirată din motorsport, în timp ce următoarele două sunt bazate pe DB9 şi sunt disponibile pe alb sau pe negru, cu fibră de carbon din belşug.
Esential
517
CP asigură motorizarea V12 de 6.0 litri oferită în echiparea lui Aston Martin DB9 Carbon Black sau Carbon White Edition.
4.6
secunde îi sunt necesare lui Aston Martin DB9 Carbon pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
Aston Martin a anunţat trei ediţii speciale ale modelelor sale pentru Salonul Auto de la Geneva.
Prima este inspirată din motorsport şi se numeşte V8 Vantage N430 şi este disponibilă atât în versiune coupe, cât şi în versiune roadster. Aceasta preia motorizarea lui V8 Vantage S, de 436
CP, care face echipă cu o transmisie manuală cu şase trepte, opţional fiind oferită o transmisie automată cu rapoarte scurte. Fiind inspirată din motorsport, ediţia specială N430 a lui V8 Vantage aduce numeroase elemente din fibră de carbon şi jante din aliaj mai uşoare decât cele standard. La interior, N430 se mândreşte cu scaune din Kevlar, pentru reducerea masei totale, padele de schimbare a treptelor din magneziu şi o puzderie de ornamente din fibră de carbon.
Întregul pachet este desăvârşit de o combinaţie de culori inspirată de
conceptul CC100 Speedster al aceleiaşi mărci. Opţional, clienţii pot să-şi delecteze urechile cu un sistem audio Bang&Olufsen de 1000 waţi.
Aston Martin CC100: un concept car spectaculos ce marchează centenarul mărcii britanice
Aston Martin a construit doar
două exemplare de serie ale lui CC100 Speedster, conceptul aniversar prezentat la Goodwood 2013 pentru a celebra 100 de ani de istorie ai mărcii.
Celelalte două ediţii speciale Aston Martin programate pentru lansare la Salonul Auto de la Geneva se concentrează pe modelul DB9. Acestea se numesc Carbon Black şi Carbon White şi prezintă un contrast puternic între ornamentele din fibră de carbon şi culoarea
caroseriei.
Indiferent de culoarea aleasă, DB9 primeşte jante de 20 inch realizate prin forjare, pentru o masă cât mai redusă, un splitter faţă din fibră de carbon, difuzor de aer din fibră de carbon, capace de oglinzi din fibră de carbon şi ornamente negre pentru geamruile laterale. Motorizarea celor două ediţii speciale ale lui DB9 este un
V12 de 6.0 litri care asigură 517
CP şi 620 Nm.
Via WCF | AstonMartin
vopsesti grila si stalpul a si ai o editie speciala; ce sa spun?
nu e vorba doar de aston ci de majoritatea
mai bine ar face conceptul ala;
astonurile astea db9 vantage si care mai sunt au aceeasi linie de vreo 15 ani;
mai modificati-le, ca oricum urmeaza sa dispareti, ca nu va cumpara nici mama dreaq!!!
Aston interpreteaza aceeleasi tendinte si caracteristici de design ''british'', asa le face mai originale. Cine cumpara un Aston cumpara in acelasi timp si o ''piesa din trecut'' . In rest le urez succes !
Sa auzim de bine!