Aston Martin a decis să nu renunţe la motoarele V12, în ciuda tendinţei globale de downsizing care vizează reducerea numărului de cilindri şi a cilindreei în favoarea supraalimentării. Mai mult decât atât, Ulrich Bez, CEO-ul companiei britanice, a declarat că refuză hibridizarea gamei pentru a reduce consumul de carburant. În schimb, Bez preferă să reducă masa viitoarelor modele pe cât posibil şi să îmbunătăţească eficienţa motorizărilor viitoare. O altă soluţie este încurajarea reducerii vitezei cu care circulă clienţii, CEO-ul fiind convins că aceasta este una dintre motivele pentru care consumul de carburant este ridicat.
În ultimii cinci ani, modelele Aston Martin au devenit cu 30% mai eficiente. Ulrich Bez explică progresul prin îmbunătăţirea coeficientului aerodinamic al acestor modele şi prin perfecţionarea motorizărilor. Nu este clar ce paşi vrea CEO-ul companiei din Gaydon să urmeze pentru a face motoarele alimentate cu benzină să fie şi mai eficiente, având în vedere că analiştii din industrie spun că actualele unităţi sunt foarte aproape de nivelul maxim de randament posibil pentru un propulsor cu ardere internă şi aprindere prin scânteie.
CEO-ul Aston Martin este de părere că gama sa are loc de îmbunătăţiri în materie de reducerea masei şi că un sistem hibrid care să ofere temporar 100 CP în plus sau mai mult nu este necesar, dacă acesta aduce o creştere a masei vehiculului. În plus, performanţe superioare pot fi livrate dacă automobilul este mai uşor şi mai aerodinamic, subliniază Ulrich Bez, pe lângă faptul că directorul Aston Martin ridică semne de întrebare în privinţa fiabilităţii sistemului hibrid şi a complexităţii acestuia.Via Drive
La fel era si cu Rolls Royce-urile cu "putere adecvata" fiindca nu puteau face doua motoare la fel si cu mandria ca sunt "facute manual"; asta fiindca nu erau in stare sa sa faca o fabrica industrializata.
Cei care nu sunt de acord cu ce am spus, sa se mai informeze si apoi sa comenteze.
Sunt frumoase Aston-urile, dar la performante sunt slabute; La aceeasi cai sunt in urma fata de orice competitor.
Mai era si aberatia aia a lui Bez, cum ca 0-77 era rentabil doar daca produceau 77 de exemplare; de ce nu 78 sau 76... fix 77; era un mesaj "subliminal", ca 0-77 sa duca cu gandul la agentul 007, asociat oricum cu aston martin; Culmea, Aston nevrand sa le dea producatorilor primului film J Bond o masina, dar dupa ce au vazut ca filmele din seria Bond au succes, s-au rugat ei de producatori sa le accepte astonul in film, in carti, J Bond plimbandu-se cu Bentley. nu cu Aston.