Aston Martin: ”Noul DBX va fi un crossover care se va adresa femeilor cu vârsta de peste 30 de ani”

de Bogdan Mirică
Joi, 07.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin își propune extinderea gamei și țintirea unor noi clienți. Prin urmare, versiunea de serie a conceptului DBX va ținti un public feminin, aflat în căutarea unui crossover de lux.

La începutul acestei luni, Aston Martin a confirmat oficial versiunea de serie a conceptului DBX, expus în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, în luna martie.

Aston Martin a confirmat versiunea de producţie a conceptului DBX

Oficialii brandului britanic au anunțat o serie de investiții care presupun lărgirea gamei cu noul DBX. Aceiași oficiali au anunțat și că versiunea de serie a lui DBX va fi un crossover care țintește un public diferit de cel de până acum: femeile.

Într-un interviu acordat publicației Automotive News, Andy Palmer, președintele Aston Martin, a declarat că viitorul DBX se va adresa femeilor de peste 30 de ani, cu un statut social ridicat, care își doresc o mașină exclusivistă, practică, cu mult spațiu pentru copii.

Esential 70.000 de mașini a vândut Aston Martin în cei 100 de ani de existență.
7000 de mașini pe an vrea să vândă Aston Martin.
3500 de clienți femei a înregistrat Aston Martin de-a lungul timpului.
Charlotte, așa cum a fost numit clientul ipotetic al viitorului DBX, este ”o femeie care a trecut de vârsta de 30 de ani și își dorește o mașină încăpătoare, nu formele sexy și destul de înghesuite ale supercarurilor Aston Martin.
Charlotte își dorește o poziție la volan mai înaltă, un habitaclu în care să se simtă în siguranță și suficient de flexibil pentru a le asigura copiilor săi spațiu”
, a descris Andy Palmer viitorul client.

Același Palmer a declarat că își dorește ca viitorul DBX să se adreseze și pieței asiatice, care a ajuta brandul să își revină din punct de vedere financiar. Oficialul englezilor susține că în cei 102 ani de existență, Aston Martin a vândut 70.000 de mașini, dintre care mai puțin de jumătate au părăsit Regatul Unit. Tot statistica spune că Aston Martin a vândut mașinile sale către numai 3500 de femei.

Tocmai aceste cifre se vor a fi îmbunătățite de strategia de expansiune gândită de Palmer, care și-a propus să atingă o cifră de vânzări ambițioasă, de 7000 de unități pe an.

Comentarii (5)

  • marketing dus cu pluta
    Are alura de muscle car american. Nu vad cum s-ar putea adresa femeilor
    7 4
  • @marketing...

    a 3 a generatie de Pontiac Firebird a avut un succes imens la femei
    7 1
  • @vianu
    Adica strategia de marketing Pontiac a fost buna? Sa-ti amintesc ca Pontiac a dat faliment ?
    3 5
  • @@

    nu am spus nimic de marketingul lui Pontiac si nici de eventuala legatura intre falimentul companiei si strategia de marketing

    observatia, stricta, era legata de faptul ca un design "muscle" poate fi pe placul sexului slab.

    PS. vom vedea, din viitoarele declaratii oficiale, cat de mult a prins
    5 0
  • fan Aston Martin
    sunt femeie, peste 30 de ani, fan Aston...

    imi pare rau sa spun, dar asta e primul model Aston care nu-mi place...

    nu stiu de ce nebunia asta cu SUV-uri. Daca e supercar, lasa-l supercar
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru