Pentru a ține piept unor nume grele precum Ferrari sau Lamborghini, Aston Martin are nevoie de o gamă diversificată. O gamă diversificată înseamnă o capacitate de producție mai mare, iar cum uzina din Gaydon are limitele ei, constructorul britanic a preluat în urmă cu un an o fostă fabrică care a aparținut Ministerului Apărării, în St Athan, Țara Galilor.
Aici, englezii plănuiesc să construiască primul lor SUV din istorie, un model care se vrea a fi promotorul unor vânzări în creștere. Aston Martin a început conversia uzinei, iar evenimentul a marcat și debutul unui nou teaser al SUV-ului DBX.
Produsul de serie este așteptat în anul 2019 și a fost anticipat deja de un concept.
Cu ocazia evenimentului, Aston Martin a confirmat și faptul că noua sa fabrică va putea asambla și vehicule electrice, ceea ce înseamnă că viitorul DBX va avea și o formă de electrificare.
Pe lângă SUV-ul DBX, Aston Martin va asambla aici și alte două modele ale brandului său de top Lagonda. Acestea vor intra în producție în 2020 și 2021, însă Andy Palmer, președintele companiei, nu a vrut să ofere detalii despre acestea.Palmer a ținut totuși să precizeze că uzina din St Athan va avea o capacitate de producție de 7000 de mașini pe an.
Comentarii (0)