Aston Martin DBS Coupe şi DB9 Spyder Zagato, două exponate de excepţie

de Sebastian Toma
Marti, 23.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Carosierul italian Zagato a construit două modele speciale bazate pe DBS şi DB9 pentru a sărbători centenarul mărcii britanice. Acestea au fost deja achitate de doi colecţionari.

Zagato, celebrul carosier italian, a construit două exponate Aston Martin speciale cu ocazia centenarului mărcii din Gaydon. Vorbim despre DBS Coupe Zagato Centennial şi DB9 Spyder Zagato Centennial. Primbul este bazat pe un DBS, pe când al doilea foloseşte platforma unui DB9 Volante. Cele două exponate nu vor sta foarte mult în spaţiul de expoziţie, ambele fiind deja cumpărate de colecţionari. Mai precis, Coupe-ul va ajunge în garajul unui antreprenor japonez, pe când decapotabila va ajunge în mâinile lui Peter Read, un celebru colecţionar de Aston Martin.

Modelul DB9 Spyder Zagato Centennial este succesorul lui DB7 Zagato, un model care a fost aprobat în 2001 de Dr. Ulrich Bez, Şeful Aston Martin. La vremea respectivă, modelul era construit de echipa Zagato, formată din Andrea şi Marella Zagato, iar Peter Read a finanţat proiectul. Deloc întâmplător, Peter Read a cumpărat şi modelul DB9 Spyder Zagato Centennial.

Urmareste Automarket
"DB9 Spyder Zagato Centennial uneşte perfect ADN-urile Aston Martin şi Zagato, îmbinând eleganţa design-ului italian cu sufletul, prestigiul şi performanţele Aston Martin.
Această maşină personifică parteneriatul dintre cele două mărci şi spiritul lor atemporal"
, explică Peter Read, colecţionar Aston Martin.

Via AstonMartin

Comentarii (6)

  • Primele Aston urate ! Mama ce fata de spate au
    8 16
  • @Vlad, du-te repede si spune-le ca-s urate! :)
    Plina lumea de experti datatori cu parerea!...
    11 5
  • Linia arcuita a plafonului si geamului spate par preluate de la Peugeot RCZ.
    3 7
  • BaditzaEx
    Avangardiste, originale si Superbe !,
    italienii n-au dus niciodata lipsa de imaginatie si rafinament.
    Oare de ce in ziua de azi, mai ales constructorii Premium ( mai ales germani, care te taxeaza pt orice ra...t, care ar trebui venit standard ) dau dovada ( in general ) de o acuta lipsa de imaginatie referitor la design ?! ( posibil si datorita clientelei indobitocite cu mentalitate de turma ?! ), iar de cei Japonezi ( Lexus, caci altii nu prea conteaza ) parca aceia inca, nici macar n-au reusit sa aibe propria sursa de inspiratie daramite sa mai creeze asa ceva...
    intr-adevar emotia&pasiunea sunt specifice latinilor ( si aici pe langa italieni , i-as include si pe francezi care chiar daca nu PREA produc masini Premium ( unde ar putea sa-si scoata investitia de pe urma unor masini mai de genul... ), observam ca, cel putin la Renault ( prin noul clio de ex ) , ca tind spre un aspect interesant si autentic.
    De asemenea englezii au scos masini super frumoase de-a lungul timpului ( E -type, ... )
    4 1
  • sunt de acord ca nu arata deloc interesant , practic fata nu are nici o treaba cu spatele care pare imprimutat cam mult de la un dodge challenger ...o porcarie dar nah, daca e semnata zagato gata e o capodopera
    3 6
  • _steli: @zagado26
    Plafonul cu 2 proeminente si linia arcuita sunt de fapt una din "semnaturile" zagato (daca pot sa spun asa).
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru