Esential
24% | este reducerea obtinuta pentru distanta de franare in urma imbunatatirilor efectuate de inginerii britanicilor. |
30% | este reducere fortei de franare a pedalierului obtinut cu noua sistem de servofrana. |
24% | este reducerea obtinuta pentru distanta de franare in urma imbunatatirilor efectuate de inginerii britanicilor. |
30% | este reducere fortei de franare a pedalierului obtinut cu noua sistem de servofrana. |
Aston Martin a imbunatatit sistemul de franare al lui DB9, reducand semnificativ distanta necesara pentru oprire. Noul sistem utilizeaza tehnologia dezvoltata pentru supercarul Caparo T1 si reuseste sa reduca distanta de franare cu 24%, precum si sa ofere un control sporit soferilor.
"Cu 470 CP dezvoltati de motorul V12 de 6.0 litri, DB9 ofera soferilor performante la un nivel impresionant. Unii dintre posesori, in special cei care participa la cursele de circuit, ne-au declarat ca ar dori o forta de franare mai puternica. Cu o experienta de peste 80 de ani in dezvoltarea sistemelor de franare de inalta performante pentru industria auto, echipa noastra de 18 ingineri specializati in sisteme de franare a dezvoltat un kit de imbunatatire post-productie care ofera lucrul cerut de posesori fara adaugarea unei mase suplimentare sau compromiterea performantelor la temperaturi ridicate", a declarat Nick Mennell, director tehnic la Caparo AP Braking.
Pachetul pregatit pentru Aston Martin DB9 pastreaza discurile de frana originale de pe spate cu diametrul de 330 mm, iar vechile discuri de frana ale rotilor din fata de 355 mm au fost inlocuite cu unele noi de 378 mm facute din materiale speciale.
De asemenea, etrierele continute in noul pachet sunt dintr-o singura bucata de aluminiu turnat si au patru pistoane opuse pe fata, iar patru pistoane asigura franarea rotile din spate.La testele efectuate de inginerii britanicilor au fost remarcate imbunatatiri semnificative ale distantelor de franare. Capacitatea de rezistenta termica ale noilor discuri de frana a fost imbunatatita prin reducerea cu 18% a temperaturilor maxime rezultate pe durata testelor, acest lucru insemnand o crestere a fiabilitatii.
In acelasi timp, efortul de apasare a pedalei de frana a fost imbunatatit prin oferirea aceluiasi nivel de decelerare obtinut printr-o forta de apasare cu 30% mai mica, acest lucru usurand efortul conducatorului auto. Caparo a modificat distributia fortei de franare aplicata celor doua punti, noul sistem livrand 63% catre rotile din fata, spre deosebire vechiul raport de 60%.
Pretul noului pachet de imbunatatire a sistemului de franare creat de inginerii Caparo pentru Aston Martin DB este de 1.233 euro pentru rotile din spate si de 1.995 euro pentru puntea fata.
Preturile includ si motarea noilor componentilor la unul dintre reprezentatii Caparo AP Braking.Via | AutomobilesReview
Comentarii (0)