Cu excepţia modelului Virage, fabricat doar un an, Cygnet este modelul cu cea mai scurtă perioadă de producţie din istoria Aston Martin. Într-un fel, acest lucru asigură exclusivitatea celui mai ieftin model oferit vreodată de Aston Martin. Anunţat în 2010, Cygnet a intrat în producţie în 2011 şi a fost produs puţin peste doi ani.
”Cygnet este exclusivist şi poartă toate atributele pentru un nume special.
Designul şi trăsăturile sale îl fac avansat, iconic şi individualist. Ne propunem să vindem aproximativ 3000 de unităţi Cygnet în fiecare an, cu un preţ de 30.000 de euro”, declara Ulrich Bez, CEO-ul Aston Martin, la lansarea modelului Cygnet. Bazat pe Toyota iQ, Aston Martin Cygnet beneficia de o motorizare de 1.33 litri, care livra 98 CP şi 125 Nm. Cel mai puţin performant Aston Martin oferit vreodată accelera de la 0 la 100 km/h în 11.6 secunde, dar asigura un consum mediu de 5.2 litri la sută în regim mixt. Spre deosebire de Toyota iQ, Cygnet venea cu un interior construit de mână şi o restilizare la nivelul părţii frontale.Via TheSupercarkids | Carsuk | Autoevolution
Iti dau un exemplu concret: Lagonda. Priveste pozele si spune-mi daca interiorul acestei masini nu este altceva decat o foarte mare greseala din p.d.v. stilistic si al calitatii materialelor.
ai aici linkul...... http://www.thegallerybrummen.nl/en_EN/autobedrijf/collectie/2147752/details.html
revenind la pishcotul asta de masina. Va deveni o rara avis peste 20-30 de ani. Si pretul va fi pe masura.
Tocmai cei care aveau dupa parerea mea cel mai frumos design!