Aston Martin cere prea mulţi bani pentru dezvoltarea viitorului Maybach
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi au semnat un acord de colaborare în 2010, discuţiile dintre Daimler şi Aston Martin au ajuns într-un punct mort. Nu este exclusă nici ruperea acordului pe care englezii şi germanii s-au chinuit atât de mult să îl ducă la bun sfârşit. Se pare că pretenţiile economice excesive ale celor de la Aston Martin au dus la stoparea discuţiilor.
Primele informaţii indică faptul că englezii au cerut o sumă mult prea mare pentru crearea viitoarei generaţii Maybach. Costul impus de cei de la Aston s-a dovedit a fi prea ridicat, în condiţiile în care Daimler promisese şi un pachet atractiv al actualului ML (tehnologie, motoare, platformă) pentru dezvoltarea viitorului SUV Lagonda.
Ce doi parteneri au refuzat să facă declaraţii oficiale privind disensiunile iscate, însă nici nu au infirmat zvonurile. Dacă parteneriatul dintre Aston Martin şi Daimler chiar va fi încheiat, principalul brand afectat este Maybach. Dezvoltarea unui nou model ar fi prea costisitoare pentru Daimler şi destinul brandului de lux ar fi oprit brusc.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Din 1945 Maybach nu a mai miscat nimic pana in 2002-2003. Asa se va intampla si acum.