Aston Martin ataca Panamera: "Avem singura sportiva cu patru usi din lume!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Presedintele britanicilor de la Aston Martin a declarat cu ocazia lansarii oficiale de presa a noului model Rapide ca acesta nu are concurenta reala in segmentul sau, fiind "singura masina sportiva cu patru usi din lume". Declaratiile lui Ulrich Bez sunt cel putin interesante in conditiile in care Porsche a lansat anul trecut noul Panamera, model care cel putin teoretic este principala referinta in segment la capitolul performante.
Nu vad niciun concurent real pentru Rapide. Avem o filosofie, un design si un produs incomparabile in acest segment. In plus, compania noastra este mult mai mica decat Porsche, care poate fi considerat un constructor generalist, spune Bez, care incearca sa apere astfel caracterul exclusiv al produselor companiei sale. In cei 95 de ani de activitate, Aston martin a produs doar 50.000 de masini, mult mai putine decat Porsche (1.2 milioane). Directorul Aston Martin explica astfel si pretul ridicat al lui Rapide in comparatie cu cel al lui Panamera, modelul Porsche fiind mai ieftin chiar si in conditiile in care acesta este mai puternic si mai bine dotata decat cel produs de Aston.
Bez nu s-a sfiit sa atace designul controversat al modelului german: "Din fata, Panamera ar avea putin caracter sportiv.
Insa cele mai multe masini nu sunt atractive privite din spate", spune oficialul Aston Martin, care considera ca o masina cu adevarat sportiva nu are nevoie de concesii facute in favoarea spatiului interior: "O masina sportiva este mai putin incapatoare prin esenta sa. Masinile noastre sunt la fel de frumoase din spate si din fata deoarece noi nu facem astfel de compromisuri".Declaratiile lui Ulrich Bez au insa si un substrat personal. Acesta a lucrat in anii '80 in cadrul Porsche, unde s-a ocupat indeaproape de proiectul conceptului 989, care ar fi trebuit sa devina primul sedan sportiv din istoria producatorului din Stuttgart. proiectul a fost insa refuzat de directorii de atunci ai companiei din cauza faptului ca acestia considerau ca un astfel de model nu ar fi de succes la acea perioada.
via | MA
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
"O masina sportiva este mai putin incapatoare prin esenta sa. Masinile noastre sunt la fel de frumoase din spate si din fata deoarece noi nu facem astfel de compromisuri"
Prefer spatiu mai putin pentru cap decat sa arate masina ca o balena cu cocoasa. Scuzati cacofonia.
-o limuzina total neincapatoare si neconfortabila
sau
-un DB9 cu 2 locuri, cu aspect distrus si cu performante mult mai slabe.
Este un mare COMPROMIS.
Mie personal mi se pare ca ca VAG transforma Porsche din ce in ce mai mult intr-o firma de duzina, in ce se transforma mitul Porsche ???
Aveau Audi pt. lux sportiv de ce trebuia sa strice Porsche.
Mare pacat :(
pretu e cam piperat da cine si-o permite pretul e ultimul lucru la care se uita.
Asta ca sa nu mai bateti campii cu E63 AMG. O fi Rapide cea mai sportiva masina cu 4 usi (desi ma indoiesc), dar cu siguranta Panamera este cea mai rapida masina pt 4 persoane.
Rapide nu are logica, dupa cum spunea si Valy.
k design,calitate,putere motor si asa mai departe:)
si ce motor ar fi bun dar sa fie diesel:P
Pana la urma, este o chestiune de alegere pentru clientii unor astfel de modele. Daca vorbim despre aspect, Aston Martin are o silueta mai zvelta si aduce mai mult a coupe, prin ascunderea clantelor portierelor din spate. Este o masina cu ceva mai mult exotism decat Porsche, care are o parte spate cam masiva. Ca sa pastreze identitatea de marca, Porsche a cautat sa mentina linia modelelor anterioare si in cazul sportivei cu 4 usi si de aceea a rezultat un aspect nu foarte fluid ...
Dar in ceea ce priveste performantele si senzatiile oferite celor 4 pasageri, Porsche nu are cum sa nu fie superior. Are o tinuta de drum fabuloasa pentru o sportiva cu 4 usi, fiind o mare realizare avand in vedere greutatea masinii.
Deci, clientii care vor aspect si performante bune pentru un astfel de model, vor alege Aston Martin, cei care vor sportivitate extrema si tehnologie maxima vor opta pentru Porsche.
Initial Panamera era comparata cu S-Klasse si cu Seria 7, , ulterior au constatat ca la sportivitate nu este departe de noul Seria 7 sau palcut ca S63 AMG la confort pierde detasat iar la spatiu interior este mai degraba comparabil cu E-Klasse si cu Seria 5 decat cu clasa superiara de LUX, pentru ca este mare pe afara si mica pe dinauntru, probabil din cauza formei.
Automobile Magazin - USA - S si 7 au castigat in clasa
De aceea AMS Germania (daca ai auzit de ei:))) au comparat Panamera Turbo cu E63 AMG si RS6 unde Panamera NU a iesit invingator.
Revista CAR deasemenea l-a comparat si a pierdut si la timp de pista si la confort in fata noului E 63 AMG.
AutoBild:
În termeni de confort şi spaţiu de Mercedes este standardul
Porsche nu este o moale, în rafale scurte, ignorând de Mercedes generos, el a răspuns rustic. zgomotul rutiere sunt în Panamera este semnificativ mai tare decât în BMW şi S-Class. Dual-transmisie ambreiaj (PDK) întrerupătoare nepoliticos, uneori, atunci când de echitatie la semafor a porni său / opri, de asemenea, funcţia de overslept.
(traducere google din germana)
si exemple mai sunt, cauta-le singuir.
referitor la linkurile cu care te dai tu documentat dar nu compara nimic, sa le luam pe rand:
Car and Driver nu a facut inca nici o comparatie a lui Panamera Turbo cu alta masina, doar review individual
Motor Trend la fel dar la Panamera S nu si al Turbo.
Road & Track individual Panamera Turbo si comparat Panamera 9ff.
Ma intereseaza testele comparate, normal mult mai interesante si elocvente decat cele individuale.
Deci cam peste tot Panamera pierde.
0-100 km/h chiar este neinteresant daca ii face mai repede cu 0.5 sec cand vorbim de clasa lui S is 7 unde nu cursa de drag ne intereseaza, credac targetul Porsche nu a fost 0-400m la Panamera, iar mai jos cu o clasa degeaba castiga cursa de drag daca o pierde pe aia pe pista, confort si restul.