Aston Martin aduce un Rapide S alimentat cu hidrogen la cursa de 24 de ore de la Nurburgring

de Sebastian Toma
Vineri, 12.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin a înscris un Rapide S alimentat cu hidrogen în cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Este primul automobil alimentat cu hidrogen care va concura într-un eveniment internaţional.

Aston Martin a anunţat că va alerga în cursa de 24 de ore de la Nurburgring cu un Rapide S alimentat cu hidrogen. Modelul este un vehicul alimentat cu combustibili alternativi, fiind capabil să funcţioneze atât cu benzină, cât şi cu hidrogen, nefiind exclusă funcţionarea cu o combinaţie a celor două substanţe. Cursa de 24 de ore de la Nurburgring, organizată de ADAC Zurich, a ajuns la ediţia cu numărul 41 şi va avea loc luna viitoare. Rapide-ul celor de la Aston Martin este primul vehicul alimentat cu hidrogen care participă la o competiţie internaţională.

Cei de la Aston Martin au marcat încă o premieră alături de acest model, Rapide-ul înscris în competiţie fiind şi primul model sport cu zero emisii de carbon care participă la competiţia de 24 de ore de la Nurburgring. Producătorul din Gaydon este la cea de-a opta participare la această competiţie, printre piloţii echipei numărându-şe şi Dr. Ulrich Bez, CEO-ul Aston Martin. În cadrul cursei de 24 de ore de la Nurburgring, modelul alimentat cu hidrogen se va întrece cu peste 150 de competitori pe circuitul de 25 de kilometri.

Urmareste Automarket
Aston Martin Rapide S se luptă cu modele precum Maserati Quattroporte şi Audi RS7.
Cu 550 de cai putere storşi dintr-un V12 de şase litri, versiunea S a lui Rapide dezvoltă cu 73 mai mulţi CP decât varianta "normală", ceea ce înseamnă că noul Rapide S devine mai puternic decât un DB9 sau un V12 Vantage. La capitolul performanţe, noul Aston Martin Rapide S anunţă o viteză maximă de 304 km/h, în timp ce distanţa 0-100 km/h este parcursă într-un relativ modest 4.9 secunde dacă analizăm modelul britanic în comparaţie cu unii dintre adversarii săi de pe piaţă.

Via AstonMartin

Comentarii (3)

  • Hidrogenul chiar e o solutie de viitor, nu ca hibridele sau electricele incarcate de la priza.
    11 13
  • da.....
    fir-ar el sa fie de H....il bem. ne spalam. ne si scaldam in H....si totusi...nasol,cand ma gandesc ca in gradina am o fantana plina cu.....h2 dar si o molecula de O, fira-ar ea sa fie...si totusi intr-o zi se va gasi solutia,cred sau poate exista solutia dar nu vor uni.
    11 11
  • Nu-mi pot abtine un zambet cinic cand ii vad pe toti baietasii astia batuti in cap pentru care exista nu o alternativa, ci O SINGURA solutie tehnica de mobilitate in viitor. Sunt asemenea prosti cu duiumul.
    14 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru