Prototipul primului hibrid plug-in Aston Martin are o autonomie electrică de 25.7 kilometri şi este cu 20% mai rapid decât modelul standard. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în aproximativ 3.7 secunde, potrivit primelor informaţii oficiale referitoare la acest prototip. Viteza maximă a prototipului bazat pe DB9 nu a fost precizată, aceasta urmând să fie anunţată, cel mai probabil, odată cu dezvelirea versiunii finale a prototipului.
La interior, modelul renunţă la afişajul TFT în favoarea unui panou de instrumente analogice, iar şoferul poate să regleze răspunsul la acceleraţie, cuplul motor maxim livrat şi alte elemente legate de performanţa dinamică a sistemului hibrid prin intermediul meniului sistemului hibrid. Cei de la Aston Martin nu au discutat despre o eventuală versiune hibridă a lui DB9.- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Concepte
98
Aston Martin a dezvoltat un DB9 hibrid împreună cu Bosch
de Sebastian Toma
Luni, 17.06.2013
Luni, 17.06.2013
Newsletter
Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin a colaborat cu Bosch pentru a dezvolta o versiune hibridă plug-in a lui DB9. Aceasta totalizează 740 CP şi are o autonomie de 25 kilometri în modul 100% electric.
Aston Martin a realizat o colaborare cu Bosch în baza căreia a realizat o versiune hibridă plug-in a lui DB9. Pentru moment, vorbim despre un prototip, realizat pentru un proiect de cercetare ale căror rezultate vor fi prezentate în toamna anului curent. Cei de la Bosch se ocupă de asamblarea modelului, în timp ce Aston Martin a livrat baza tehnică pentru primul hibrid al constructorului din Gaydon. Astfel, prototipul este echipat cu un motor V12 de 6.0 litri, asociat cu două motoare electrice, cele trei propulsoare livrând împreună 740 CP. Acumulatorii de 180 kWh pot fi încărcaţi şi de la priză, iar prototipul poate circula şi în modul 100% electric.
Citeşte şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Aston Martin a dezvoltat un DB9 hibrid împreună cu Bosch
Nu trageti in emisar!