Aston Martin a confirmat oficial versiunea de serie a conceptului DBX, expus în premieră mondială în această primăvară, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Modelul va face parte dintr-un nou plan de extindere, care presupune investiţii de 273 de milioane de euro în dezvoltarea de noi modele.
În prim plan se va afla noul DBX, prototipul unui GT de lux, cu o gardă la sol înălţată, care permite accesul pe segmente de drum dificile. Un DBX de serie ar urma să ajungă pe piaţă abia spre sfârşitul acestui deceniu şi să se adreseze în primul rând pieţelor din Orientul Mijlociu şi Statele Unite. Surse neoficiale vorbesc chiar despre producerea sa în Statele Unite.
Andy Palmer, fostul preşedinte Nissan şi actualmente CEO în cadrul Aston Martin, a confirmat interesul publicului prezent la Geneva pentru noul concept: ”DBX a suscitat un interes cu mult peste aşteptările noastre. Noile investiţii în cadrul companiei ne vor permite să construim varianta de producţie a prototipului DBX, dar şi alte modele de lux, pentru a diversifica portofoliul.”
Deci, proportiile intre diametrul rotilor, cabina si caroserie sunt cu totul diferite de ce se gaseste momentan pe piata. Ceva sport (farurile, oglinzile, cabina simpla de coupe) ceva SUV ( grila impunatoare, roti cat roata carului...exagerate si de ingustimea geamurilor laterale) si ceva lux (adica pan'la urma e Aston)
e digerabil...