Salonul Auto de la Paris 2016

Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor

Publicat Joi, 01.09.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 41
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 1
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 2
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 3
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 4
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 5
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 6
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 7
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 8
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 9
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 10
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 11
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 12
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 13
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 14
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 15
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 16
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 17
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 18
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 19
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 20
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 21
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 22
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 23
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 24
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 25
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 26
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
Așteptarea a luat sfârșit: Skoda Kodiaq a debutat oficial drept cel mai avansat model din istoria cehilor - Poza 27
În cadrul unui eveniment oficial desfășurat la Berlin, Skoda a dezvăluit în premieră mondială noul Kodiaq. Fratele mai mare al lui Yeti este cel mai tehnologizat model din istoria Skoda.

Salonul Auto de la Geneva, desfășurat în luna martie, a confirmat ceea ce publicul aștepta de mulți ani: Skoda își dorea un nou SUV în gamă, iar conceptul Vision S îl anticipa. A fost nevoie de șase luni pentru a vedea versiunea de serie a prototipului prezentat la salonul elvețian.

În cadrul unui eveniment desfășurat într-o fostă fabrică din Berlin, Skoda a tras cearceaful de pe noul Kodiaq. Al doilea SUV din gama constructorului ceh îşi trage numele de la ursul Kodiak. care trăieşte pe o insulă din apropiere de Alaska, însă Skoda a ales să înlocuiască ultima literă cu un "q" pentru că locuitorii din Alaska pronunţă numele ursului drept ”Taq uka 'aq”, unde q este simbolul numelor pentru animale.

Design exterior

Aspectul general împrumută serios din liniile conceptului văzut la Geneva, însă a fost vizibil cumințit. Echipa designerului șef Joszef Kaban a folosit elemente noi, care promit să debuteze și pe vitoarele modele Skoda. Partea frontală va fi dominată de celebra grilă tridimensională Skoda, flancată de blocuri optice extrem de ascuțite, echipate cu tehnologie LED.

Capota motorului are o nervură centrală care se termină cu logo-ul brandului. În partea posterioară, stopurile preiau aceeași formă ascuțită și vin cu LED-uri sub forma literei C, devenită marcă înregistrată Skoda. Jantele vor avea avea dimensiuni cuprinse între 17 și 19 inch.

Cel mai mare portbagaj din segment

Esential 720 de litri este capacitatea portbagajului noului Kodiaq în condiții normale de încărcare.
4.7 metri măsoară noul Skoda Kodiaq.
190 de cai putere oferă cel mai puternic motor instalat pe Kodiaq.
8.6 secunde sunt necesare pentru ca noul Kodiaq să atingă 100 de km/h în versiunea sa diesel.
Dezvoltat pe aceeași platformă MQB a fraților de concern Volkswagen Tiguan și Seat Ateca, noul Skoda Kodiaq este ceva mai mare decât aceștia, oferind o lungime totală de 4.7 metri (4697 mm mai exact, cu 40 de mm mai mar decât Octavia).
Tocmai această caracteristică îl face să fie unul dintre cele mai încăpătoare SUV-uri existente pe piață și primul model din istoria Skoda care poate fi comandat și în versiune cu șapte locuri.

Interiorul lui Skoda Kodiaq va fi unul dintre cele mai încăpătoare din segment. Portbagajul, cu deschidere electrică, va avea o capacitate de 720 de litri în condiții normale și 2065 de litri atunci când ambele banchete sunt rabatate. Pentru a ne putea imagina cât înseamnă această capacitate totală, putem să folosim ca referință Volvo XC90, unul dintre cele mai mari SUV-uri de pe piață, disponibil cu o capacitate totală de încărcare de 1951 de litri.

În plus, în cazul lui Kodiaq, dacă se optează și pentru rabatarea scaunului pasagerului față, SUV-ul poate transporta obiecte de până la 2.8 metri lungime. Mai mult, al doilea rând de scaune poate glisa cu 18 centimetri, iar spătarul este ajustabil.

O nouă planșă de bord

Pe lângă revoluția în materie de spațiu, Kodiaq va marca și o revoluție în materie de design interior. Cu excepția volanului și a portierelor, designul planșei de bord și al instrumentelor a fost modificat. Panoul cu instrumentele de bord oferă două zone simetrice, color, iar gurile de ventilație sunt acum verticale și flanchează un ecran generos, cu funcție tactilă și o mai bună înglobare în planșa de bord.

Sistemul multimedia este acoperit de o sticlă care preia conturul grilei frontale, butoanele fizice de pe lateral vor fi înlocuite de zone tactile, iar grafica va fi ceva mai prietenoasă. Constructorul ceh promite un interior cu zone ușor de accesat, construit după o lege a ergonomiei pe care oricum modelele Skoda o stăpâneau destul de bine.

Tehnologii revoluționare

Interiorul face loc și unor tehnologii noi, dar și unui număr total de 30 de soluții Simply Clever. Printre ele se numără volanul încălzit, blocarea electrică a ușilor pentru copii, protecție pentru deschiderea ușilor și tetiere gândite pentru ați permite să dormi relativ bine în mașină. Nu lipsesc soluțiile deja mai vechi: umbrela ascunsă în portieră, racleta ascunsă în bușonul rezervorului.

Cei pasionați de tehnologie vor regăsi în interiorul noului Kodiaq o cameră de marșarier cu vedere la 360 de grade, conectivitate avansată pentru telefoanele inteligent cu adaptare Apple CarPlay și Android Auto, router WiFi la care se pot conecta pasagerii, frânare de urgență automată cu funcție de recunoaștere a pietonilor, cruise control adaptiv, cititor de semne de circulație și o funcție asistent pentru parcare atunci când Kodiaq tractează o remorcă.

Motorizări de la părintele Volkswagen

Când vine vorba despre motorizări, Skoda preia cam tot ce are mai bun Grupul Volkswagen. SUV-ul cehilor va fi disponibil cu cinci motorizări, dintre care două vor fi diesel, iar alte trei benzină. Intrarea în gamă va fi asigurată de un un motor pe benzină de 1.4 litri și 125 de cai putere. Tot el va fi oferit i într-o versiune de 150 de cai putereCel mai puternic propulsor pe benzină va avea o capacitate de 2.0 litri, va fi un TSI și va livra 180 de cai putere. El va fi asociat, ca și o parte din celelalte agregate de mai sus, cu o transmisie automată DSG și cu o tracțiune integrală de origine Haldex.

Cei care preferă dieselul vor primi două versiuni ale motorului 2.0 TDI. Cel puțin pentru început. Astfel, Kodiaq va putea livra 150 sau 190 de cai putere pentru fanii alimentării cu motorină. Și aceste versiuni vor putea fi asociate cu 4x4 și DSG. Acccelerația de la 0 la 100 de km/h a celui mai puternic diesel se face în doar 8.6 secunde.

Versiunile echipate cu DSG le oferă clienților mai multe moduri de funcționare, printre care Normal, Eco, Sport, Snow și Individual. Acestea au efect asupra direcției, accelerației, puterii motorului și modului în care funcționează aerul condiționat. Pe lista de opționale se mai află și o suspensie adaptivă Adaptive Dynamic Chassis Control cu modurile Comfort, Normal sau Sport. Pentru ieșirile în teren accidentat există modul Offroad, acesta modificând modul în care sunt livrate resursele motorului. de asemenea, este activat sistemul care ajută la coborârea unor pante alunecoase, Hill Descent Control


Comentarii (41)

  • Albastru
    Cred ca e cel mai corect SUV ,pret, calitate, dimensiuni, spatiu,Vrei mai multa automat vrei ceva premium
    37 29
  • Un SUV de clasă medie interesant atât prin design cât și prin tehnologie, care va fiu candidat redutabil în clasa sa. Bravo Skoda !
    39 23
  • Cred ca le-a iesit ce si-au propus. Un suv suficient de compact si de impozant in acelasi timp! Un SUV pentru oameni rationali. Are ceva din atitudinea vechiului Q7, chiar daca e la o scara ceva mai mica.
    34 21
  • marian
    urata masina
    23 43
  • @Stefi - Asta vroiam sa spun si eu, fata de Skoda, spate de Audi, per total o masina frumoasa.
    27 20
  • RosuGalben
    @ Albastru,
    De unde stii ca va fi "cel mai correct suv din punct de vedere al pretului"? Au comunicat preturile undeva si nu le-am vazut noi?
    Eu nu le-am vazut dar plecand de la preturile actuale ale Skoda si VW ne putem da seama cam cat de "ieftin" va fi acest SUV
    Daca te gandesti ca un Tiguan, SUV compact, dotat bine ajunge aproape de 50,000 euro iar un Suoerb 4x4 cu dotarile Kodiaq sare de 40,000 euro, as paria ca acest SUV cu dotarile mentionate in articol ( motorul de 190, DSG, led, camera, piele ventilate-daca inteleg bine pe butoane, suspensie adaptive) va depasi 50,000.
    Ceea ce mi se pare departe de a fi "cel mai correct pret". De ex. la 42,000 euro cu TVA iti poti lua un Santa fe cu tot ce ofera aceasta skoda, mai putin suspensia adaptive, dar cu un motor mai bun si o garantie si finisare superioara. Iar daca poti da peste 50,000 deja poti lua un SUV compact de la MB,BMW sau Audi sau chiar un SUV mediu un pic peste standard, la oferta!
    37 29
  • vw s-a apucat de făcut cârnați
    Foarte bună această skoda koinac ptr. orașele aglomerate iar dacă costă și peste 30.000 euro e perfectă ptr. secția de vopsitorie-tinichgerie. ,,Simply clever,,
    31 36
  • O fi buna (dupa trendul vw din ultimul timp,sint indreptatit sa ma indoiesc) ,dar E urita cu spume,parca-i rapid pe piciorange cu spate de audi(alta masina anosta)..sa nu mai vb de interior...n-au deloc imaginatie oamenii astia
    19 35
  • Ps yeti e de 10 mai faina
    5 31
  • O masina zdravana, eleganta si incapatoare. Pentru oameni cu scaun la cap. Tristetile de ieri care strambau din nas ca e anosta la interior, ca e asa si pe dincolo, astazi au un gol in stomac. De foame si de invidie.

    Nu stiu daca o fi de la monitor, de la lumina palida a becului sau altceva, dar haterii de masini germane astazi sunt galbeni la fata.

    Eu astept preturile si pe urma discutam. Oricum, pana acum, in segmentul ei masina este de +10.
    26 37
  • Albastru
    RosuGalben daca ai fi urmait live de la lanare pe facebook automarket ai fi vazut intrebarile live si preturile ,motorizarile asa ca daca vb in necunostinta de cauza mai bine TACI si du-te la munca ca vad ca pierzi vremea pe net degeaba
    19 14
  • Albastru
    La masina asta nu trebie sa pui toate dotarile din lume,ci pune ce ai u nevoie si apoi fa cu,concurenta la fel SI Santa fe partz o masina de ghiolbani
    24 15
  • Frumoasa
    Frumoasa. Vin zile negre pentru concurenta. Eu as cumpara-o in versiunea cu 7 locuri.
    31 16
  • Iata si exteriorul ''nouei'' sau nowei Şkoda Koniaq, pardon Kodiaq . Este fantastic de eleganta si rafinata . Farurile parca copiaza fata unui betiv dupa ce alcoolul in exces i-a afectat activitatea centrilor echilibrului, perceptia si gandirea. La interior si substrat tehnic au facut exces numai de ''premium'' .Daca va costa si 4j de mii asa cum cer cu nesimtire pe un Superb, atunci vorba unuia de sus....Simply Clever.


    @zarne

    Chiar sunt palid de tristeze ca nu am asteptat lansarea lui Koniaq . Cu 4j de mii imi luam ceva Ceho-germano-premium . No ? BULLSHIT
    8 42
  • @Matei Gogonov, cred ca ai avut o copilarie tare nefericita cand iti vedeai vecinii ca pleaca in vacanta cu prastiile de Vw si Skoda iar tu mergeai la tara la bunici si il puneai pe var-tu sa te traga cu roaba ( aia plina de balegar) prin curte...
    Devii din ce in ce mai penibil pe zi ce trece...
    39 10
  • @Matei-Gorbunov
    Madalescule ai vrea una, dar nu ti-o permiti,
    Ramai la coaja ta, ranjind la postere cu masini japoneze pe care nu le vei avea niciodata....
    34 8
  • Uratica, nu ca Skoda ar excela la design. Ma asteptam sa aiba un exterior neutru, usot placut, dar nu e cazul. Daca nu ar avea sigla Skoda, zbierau multi ca e chinezarie
    17 29
  • mihaila
    bai.nu e rea,chiar arata bine ,imi place si poate la firma voi achizitiona ca flota sa vedem ,dar nu e urata cine zice ca e urata e prost rau de tot ,decat coreene japoneze si numai stiu ce, mai bine asta are tinuta ,
    9 19
  • Urata rau, nu le-au iesit deloc proportiile. Seat Ateca si chiar si noul Tiguan sunt mult mai reusite. Parerea mea: vrei design, cost de achizitie mai mic si nu ai nevoie de spatiu interior asa mare, cumperi Ateca. Vrei spatiu mai mare, finisaje ceva mai bune la interior, valoare de revanzare buna, cumperi Tiguan.
    2 21
  • cea mai proasta platforma mqb, daca merge ca noul passat este un fasss
    10 27
  • @dorin - de ce e fsss da mai multe detalii....
    14 4
  • ca toate masinile grupului vw, o masina buna care nu exceleaza dar satisface clientul, problema e pretul, face oare cati bani cer astia?
    Eu nu cred. Vorba unui amic: decat sa cumpar scule "made in germany", piperate la pret, mai bine iau italienesti, la fel de proaste dar macar costa mai putin. Stampila "made in germany" a inceput sa coste cam mult in ziua de azi.

    Iar zicala: "Dai un ban dar stai in fata", se potriveste doar in cazul servisului.
    11 24
  • Wow, doua adresari simultane la interval de 4 min la adresa mea. Cineva si-a dublat doza de LSD ! Vad ca are efecte naucitoare cu tulburare psihica care consta in perceperea unui obiect sau a unui fenomen fara ca acesta sa existe in realitate. Probabil ti-a afectat si ultimul neuron, atat de rau incat ti-e greu sa percepi ca eu as alege mai de graba o roaba decat o afumatura germana low-cost. Roaba e mult mai calitativa si nici nu omoara lumea cu NOX. Asadar iluzia ta, nu o consider jignire, mai de graba o flatare. Multumesc ! Acum trimite-mi contul tau sa-ti bag maruntisul pe care-l las zilnic la femeia de serviciu care-mi duce gunoiul Poate te ajuta de un tratament , ai devenit dependent. Sper ca nu se va agrava.

    PS: HA-HA-HA ce prostut mai esti. Eu chiar detin o masina japoneza. Dar nu poti rumega asta acum, esti din alt film !
    4 30
  • 1. De unde stiti voi ca e buna si satisface clientul? a condus-o/vazut-o cineva?

    2. Nimeni nu a vazut, pipait, testat, dar multi ar face credit deja pentru ea. Trist

    3. Astia sunt fanii VW, care cumpara fara sa se uite. Bravo VW

    4. Singurul lucru despre care se poate vorbi acum, este designul. PUNCT
    21 22
  • dragunov
    pare a fi un experiment genetic, o clonare nereusita!!!
    9 24
  • cozonacu
    - bord de anii '80 nimeni nu poate constesta chestia asta...dar se trezeste unu' sa spuna ca e pentru oameni corecti. Uite ca mie nu imi place sa ma intristez, vreau sa ma simt bine si sa vad ca sunt in anul 2017 si nu in anul nasterii mele cand telefoanele mobile erau luate din barda. Daca vreau bord de utilitara ma uit la japonezi.
    - tehnologia? "wow"...o gasesti la majoritatea concurentilror...dar care nu iti ofera umbrela in portiera
    - calitatea materialelor? vom vedea. poza10- plastic ordinar, poza12...cusatura'n "pele"
    - exteriorul...clona de q7 tiguan si altii din curte. Esti in limba dupa estetica uratului? cumpara-ti codiacu ia-ti nevasta cu mustata si fa copii pe masura Si nu uita un caine gen ciu-ua-ua. Merge la fix. Va avea loc in portbagaj.
    12 28
  • RosuGalben
    @Albastru,
    Sa inteleg ca tu muncesti urmarind pe facebook lansarea Skoda!:))Aveam eu asa oi banuiala ca numai un angajat al departamentului Marketing de la Skoda se grabeste sa puna un comentariu elogios dar fara elemente concrete, asa ca iti multumesc de confirmare.
    Si daca tot esti asa documentat, reiau intrebarea: care este pretul modelului prezentat in articol, 190CP,DSG, led, suspensie adaptive etc? |In articol nu se precizeaza si am crezut ca tu l-ai vazut pe undeva si noua ne-a scapat. Eu am spus ca-i pe la 50,000 euro, avand in vedere ca un superb, cu aceeasi motorizare dar cu mai putine optionale sare de 40,000, fara a fi 4x4.
    Avan in vedere argumentul suprem pe care il emani (ca nu ai nevoie de toate dotarile) , pana la urma poate totusi nu lucrezi la Skoda, ca altfel nu cred ca opinia ta ar fi fost ignorata de catre grupul VW si ar fi prezentat un model fara dotarile inutile la care faci tu referire.
    Cu riscul de a te soca iti spun ca daca tu nu iti permiti sau nu ai nevoie de anumite dotari, asta nu inseamna ca pamantul se invarte in jurul tau.
    Eu ti-am dat mai multe exemple, Santa fe era un model cu (estimez ) 20% mai ieftin decat ce se prezinta in articol, dar daca ai 50,000 euro de dat pe o masina (personal am dubii ca stii sa numeri atatia bani, dar'mite sa-i ai de dat pe o masina) si ai alergie la asiatici, iti recomand un Touareg. Iti garantez ca este peste acest Kodiaq, iar daca nu vrei dotari de top poti sa-ti iei Mountain, care este si el cu 15% mai ieftin decat estimarea pentru Kodiaq.
    Eu iti propun altceva: hai sa vedem preturile oficiale, sa o conduca cineva si apoi sa venim cu concluzii , nu din poze sau de pe facebook!
    15 14
  • E ok masina nu arata rau ! Dar interiorul e cam invechit si depasit asta in ciuda faptului ca e o masina noua. As alege concurenta de la Kia / Hyundai !
    11 20
  • Pentru nevoile mele cotidiene, asta ar fi masina perfecta.
    17 12
  • Cam multi proprietari de skoda p-acilea
    8 16
  • urata masina,si duster-ul e mai frumos,,,,,,,
    3 11
  • curios cum o masina care nu are nimic special genereaza atatea pasiuni (sa fie cumva de vina marca?) in timp ce realizari de exceptie trec aproape neobservate. Sunt curios care ar fi fost reactiile fanilor skoda daca acum doi ani de zile ar fi lansat un plug-in hybrid cu doua motoare electrice...
    3 15
  • @mm - unde vezi tu pasiuni? Lumea zice doar ca e o masina bine echilibrata ca design-dotari-motorizari, probabil la un pret bun (nu va fi cu siguranta mai scump decat Tiguan sau Ateca). Pe un om din clasa medie sociala, cu un venit de 1000-1500 E / luna nu-l prea intereseaza hibrizii aia de care zici tu, ci cum sa-si cheltuiasca banutii cat mai chibzuit. Eu unul sunt unul dintre ei, din cauza drumurilor pe care le fac, am nevoie de o masina cu garda la sol mai mare, uneori de tractiune integrala, suficient de spatioasa ca sa fie loc pentru intreaga familie (+soacra uneori) + bagaje la drum lung. Pentru ce mi-as lua un Q5, de exemplu, sh cu istorie de service riscanta cand as putea sa-mi iau un Kodiaq nou?
    15 9
  • @stefi
    imi pare rau stefi dar la 1000-1500 de euro/luna si un logan chel e prea mult.
    la minim 25000 Kodiak chel, cu un avans de 5000, pentru un credit de 20000 pe 5 ani, ar fi o rata cam de 400 euro/luna+casco inca vre-o 1000/an, deci dai juma din venituri pe o masina, bine gandit
    de aia suntem unde suntem, nu ajunge ca suntem saraci, mai suntem si fuduli...
    9 9
  • O masina zdravana, eleganta si incapatoare. Pentru oameni cu scaun la cap. Tristetile de ieri care strambau din nas ca e anosta la interior, ca e asa si pe dincolo, astazi au un gol in stomac. De foame si de invidie.

    Nu stiu daca o fi de la monitor, de la lumina palida a becului sau altceva, dar haterii de masini germane astazi sunt galbeni la fata.

    Eu astept preturile si pe urma discutam. Oricum, pana acum, in segmentul ei masina este de +10.

    Tristetea galbena a umplut articolul asta de comentarii. Stupide si inutile. Ca de obicei.
    9 8
  • @Stefi Venitul ala de 1000-1500 de euro e de om mediu din Cehia si Polonia, nu din Romania. La noi clasa de mijloc arata cam asa:

    http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2016-01-6-20707909-0-repartizare-salariati-general.jpg

    Va fi mai scump ca Ateca si Tiguan pentru ca e dintr-o clasa mai mare, avand dimensiuni de Touareg. Ateca si Tiguan sunt SUV-uri compacte, Kodiaq e SUV mediu. Va avea preturi mai mici ca Touareg, asta e clar. Parerea mea e ca va avea un pret de pornire undeva pe la 28-29.000 de euro si va sari de 40.000 in varianta de top cu motorizarea de top. Ramane de vazut :-).

    Imi pare rau insa ca multi de pe aici nu-si dau seama sau nu vor realizeze ca tara in care traim e saraca si cei care-si permit o masina noua sunt foarte putini. In 2015 s-au vandut doar 98.325 auto, in conditiile in care cel putin doua treimi sunt achizitionate de firme si 90% se duc in mediul urban. Asta la o populatie de ~18 mil locuitori...din care 40% traieste in mediul rural.

    Masina e corecta, arata ok, insa interiorul are un design cam banal. Sa vedem si ce vor face rivalii. Renault lanseaza la sfarsitul anului noul Koleos care va avea inclusiv o varianta cu 7 locuri. O alta optiune e X-Trail.
    7 7
  • Daca kodiaq este uratica, cr-v si santa fe sunt spumele marii.
    Comentatul obiectiv a devenit o raritate pe AM. Multe comentarii fiind postate de pe nume diferite de un psihopat madalinescu.

    @Andy kodiaq nu va fi mai scump ca tiguan chiar daca este mai mare. Ca pret va fi pozitionat intre Ateca si Tiguan cu un pret de pornire undeva la 24k. La 30k cu reducerile de riguare iti vei putea lua destul de dotata.

    Pt detalii interior , exterior si pozitionare am urmarit aici:

    https://youtu.be/Ks6QdkSqIEc
    14 2
  • De fiabilitate nu spune nimeni nimic...cumperi masina din grupul VAG esti client la service...si nu dureaza prea mult decat vreo 4-5 ani...ei vand tehnologii vechi la preturi foarte mari! ambaleaza rahatul frumos si ti-l baga pe gat :)) auzi...bluemotion...sa zica adevarul despre ce este vorba...ACID UREIC, vrei sa cauti vreo schema de la vreo masina nemteasca si nu gasesti nimic...totu este secret...dar oamenii continua sa cumpere mizerii...la banii astia imi cumpar RAV 4 hybrid fara sa stau pe ganduri...mai am si discount in jur de 4500 euro si cel mai important NU SE STRICA :) pana ajungi sa strici o japoneza adevarata se amortizeaza masina de doua ori :) O zi buna la toti si success la service-uri :)
    4 11
  • Supozitii. Eu sunt la a 3 masina noua din grupul VAG plus inca 2 in familie. Nu am avut nici o problema cu ele , in service am ajuns pentru revizii si atat. Ambele care le-am schimbat aveau 7 respectiv 8 ani.
    Bluemotion este de mult inaintea introducerii ad blue ( acid ureic) , iar dai pe langa.
    Rav4 e mult depasita ca suv iar versiunea hybrid nu este plug in = 0.
    Tind sa cred ca ar sta mai mult in service o japoneza , recallul fiind inevitabil.
    3 2
  • Recall-ul este fara costuri...iar plug-in te face sa depinzi de prize...think about it....la hybrid classic decat pui benzina si atat. Hai sa ne uitam prin service-uri....cate toyota si Honda vedem la reparatii si cate VW :)) si am spus tot! sa va vad cand dieselul va iesi din productie si oamenii vor fi nevoiti sa cumpere hybride si electrice...intrebarea este...spre ce producator se vor indrepta?? Normal spre Toyota pt ca la hybride au cea mai mare vechime (primul hybrid serie din lume 1997 Toyota Prius) care inca mai merg desi s-au amortizat de mult...pe vremea aia nemtii erau cu cercul ruginit...nu vreti sa stiti ce masini produceau :))
    3 3
  • sa facut deja teste cu ea ,este un film pe internet
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru