Asociatiile de masini clasice din Anglia: "Nu casati masinile clasice"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Reprezentantii asociatiilor de masini clasice din Marea Britanie s-au reunit la Salonul de Masini Clasice din Anglia si au discutat despre primele de casare oferite in tara lor si de efectul acestora asupra masinilor clasice. Astfel, in timp ce primele de casare au stimulat vanzarile de automobile noi, din ce in ce mai multe masini clasice risca sa fie casate deoarace primele de casare sunt atragatoare pentru proprietarii acestor modele.
Din pacate pentru unii, casarea unui automobil clasic cu o valoare mare poate sa fie o decizie extrem de proasta, deoarece acel model ar fi putut sa fie vandut pentru o suma mai mare decat prima de casare oferita de stat. Tocmai de aceea, reprezentantii asociatiilor de masini clasice din Anglia le recomanda proprietarilor de masini care au fost construite intre anii 1960-1990 sa verifice bine anunturile de pe internet inainte de a merge sa caseze vechea lor masina.
Un purtator de cuvant al marcii Kia din Marea Britanie a declarat ca unul dintre vanzatorii sai a convins un client sa nu isi caseze masina din anii 1960, un Singer Vogue, ci sa o vanda si abia apoi sa cumpere o masina noua. O alta reprezentanta Kia a salvat un RMB Gentry, un automobil clasic construit in baza unui kit prefabricat. Cu toate acestea, multe modele clasice sau extrem de rare si pretioase au fost casate atat in Marea Britanie, cat si in Statele Unite ale Americii. Principala problema pe care o intalnesc posesorii de masini clasice si masini vechi in general sta in faptul ca le este foarte greu sa astepte pana gasesc un cumparator pentru masina lor, iar acesta nu le va oferi intotdeauna pretul corect pentru automobilul lor clasic. De asemenea, taxele in crestere si dificultatea de a obtine piese sau ajutor specializat ii face pe multi posesori de masini vechi sa le trimita pe acestea la casat in favoarea unei masini noi.
Via | Telegraph
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
dar ma rog, eu nu stau in fiecare seara la o shaorma si un pumn de samanta langa masina, "sa fie invidiosi dujmanii".
Inca ceva - stii cat costa un Golf 1 GTI sau un M3 E30 (ursuletz, ca sa intelegi si tu) in perfecta stare de functionare? cat un Golf 6 GTI nou, sau chiar mai mult.
un copil de 15 ani nare cum sa aprecieze o masina clasica ca ei nu au in cap nukma masini 'de ultima jeneratie'.