Asociatiile de masini clasice din Anglia: "Nu casati masinile clasice"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Reprezentantii asociatiilor de masini clasice din Marea Britanie s-au reunit la Salonul de Masini Clasice din Anglia si au discutat despre primele de casare oferite in tara lor si de efectul acestora asupra masinilor clasice. Astfel, in timp ce primele de casare au stimulat vanzarile de automobile noi, din ce in ce mai multe masini clasice risca sa fie casate deoarace primele de casare sunt atragatoare pentru proprietarii acestor modele.
Din pacate pentru unii, casarea unui automobil clasic cu o valoare mare poate sa fie o decizie extrem de proasta, deoarece acel model ar fi putut sa fie vandut pentru o suma mai mare decat prima de casare oferita de stat. Tocmai de aceea, reprezentantii asociatiilor de masini clasice din Anglia le recomanda proprietarilor de masini care au fost construite intre anii 1960-1990 sa verifice bine anunturile de pe internet inainte de a merge sa caseze vechea lor masina.
Un purtator de cuvant al marcii Kia din Marea Britanie a declarat ca unul dintre vanzatorii sai a convins un client sa nu isi caseze masina din anii 1960, un Singer Vogue, ci sa o vanda si abia apoi sa cumpere o masina noua. O alta reprezentanta Kia a salvat un RMB Gentry, un automobil clasic construit in baza unui kit prefabricat. Cu toate acestea, multe modele clasice sau extrem de rare si pretioase au fost casate atat in Marea Britanie, cat si in Statele Unite ale Americii. Principala problema pe care o intalnesc posesorii de masini clasice si masini vechi in general sta in faptul ca le este foarte greu sa astepte pana gasesc un cumparator pentru masina lor, iar acesta nu le va oferi intotdeauna pretul corect pentru automobilul lor clasic. De asemenea, taxele in crestere si dificultatea de a obtine piese sau ajutor specializat ii face pe multi posesori de masini vechi sa le trimita pe acestea la casat in favoarea unei masini noi.
Via | Telegraph
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
dar ma rog, eu nu stau in fiecare seara la o shaorma si un pumn de samanta langa masina, "sa fie invidiosi dujmanii".
Inca ceva - stii cat costa un Golf 1 GTI sau un M3 E30 (ursuletz, ca sa intelegi si tu) in perfecta stare de functionare? cat un Golf 6 GTI nou, sau chiar mai mult.
un copil de 15 ani nare cum sa aprecieze o masina clasica ca ei nu au in cap nukma masini 'de ultima jeneratie'.