Serviciul OnStar, pe care General Motors îl oferă pe majoritatea modelelor sale pe piețele de pe patru continente, este disponibil începând cu această toamnă și în România pe modelele Opel.
Astfel, clienții Opel din ara noastră vor putea beneficia în sfârșit, la nouă luni de la lansarea europeană a serviciului, de pachetele de asistență în timp real prin simpla apăsare a unui buton aflat la bordul mașinii. Aceștia sunt astfel ajutați de un operator uman să găsească destinația călătoriei prin transfer în sistemul de navigație, să monitorizeze constant prin GPS poziția mașinii în cazul în care aceasta este furată, să primească o diagnoză rapidă în cazul unor avarii și să sune la serviciul de urgență în cazul unui accident care a imobilizat șoferul.
Conform informațiilor oferite de Opel, asistentul personal este cel mai utilizat serviciu al pachetului OnStar, șoferul având posibilitatea de a intra în legătură directă cu un operator Opel pentru a afla informații precum cea mai apropiată benzinărie, situația traficului sau poziționarea cel mai apropiat service.
Dacă mașina dispune de un sistem de navigație, ruta va fi încărcată de operator automat pe hartă și va fi afișată fără a fi nevoie de acțiuni suplimentare. Dacă nu, operatorul are posibilitatea de a asista șoferul pe traseul corect pas cu pas cu ajutorul localizării prin GPS.Pe lângă asistența oferită de OnStar, aplicația de mobil MyOpel le va oferi clienților din România posibilitatea de a comanda de la distanță anumite funcții ale mașinii: încuierea și descuierea ușilor, localizarea prin GPS a mașinii, acționarea claxonului și aprinderea farurilor, consultarea nivelului de ulei și a presiunii în pneuri sau stabilirea unui hotspot WiFi la bord pentru ca până la șapte persoane să accese simultan internetul.
Opel va oferi serviciul OnStar gratuit pe nivelurile superioare de echipare și contra sumei de 490 de euro pe variantele de bază. În primul an, serviciile OnStar vor fi disponibile gratuit. În septembrie 2016, 50% dintre mașinile Opel vândute în Europa sunt echipate cu serviciul OnStar, statisticile Opel arătând că au existat până acum 1.5 milioane de interacțiuni cu aplicația MyOpel și cu sistemul OnStar la doar nouă luni de la lansarea efectivă a serviciului în Europa.
Comentarii (1)