Asamblarea modelelor Maybach va fi oprită în 2013
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Conform unui raport citat de Automotive News, Mercedes-Benz va închide marca de lux Maybach în 2013. Această decizie a fost luată ca urmare a vânzărilor foarte slabe ale actualelor modele Maybach 57 și 62. Nu vor mai fi dezvoltate modele noi, iar producția actualelor limuzine va continua pâna la începutul anului 2013. Golul lăsat de marca Maybach va fi umplut cu următoarea generației a Clasei S de la Mercedes-Benz. Aceasta va fi oferită cu trei ampatamente diferite, inclusiv un model de top S600 Pullman.
"Am luat această decizie pentru că este mai bine să controlăm pierderile aduse de Maybach decât să continuăm într-un viitor nesigur cu o marcă care nu va reuși să atingă țintele de vânzări propuse", a spus un oficial Mercedes-Benz.
Marca Maybach a fost reînviată în 2002, după ce Mercedes-Benz nu a reușit să cumpere mărcile Rolls-Royce și Bentley de la proprietarul Vickers. Volkswagen a oferit mai mult, pentru ca apoi să cedeze marca Rolls-Royce către BMW.
Modelele 57 și 62 au fost numite după lungimea caroseriei: 5.735 mm, respectiv 6.170 mm.
Ambele modele folosesc platforma tehnică de la precedenta generație a clasei S, lansată în 1991. Propunerea recentă de a colabora cu Aston Martin la dezvoltarea unor modele noi Maybach a fost abandonată la începutul anului 2011.Via | Automotive News (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Toata lumea se indreapta spre Mertane S.
O alta problema a fost concurenta,destul de puternica.
Salutare Maybach,poate ne vom revedea peste vreo 20 de ani!!!!
ps. Nici maca nu au ridicat amarata aia de navigatie asa cum au facut la S. Iar volanul e de S vechi....la fel si plansa de bord. Pai cine draq mai cumpara la banii astia o vechitura de lux ? Adios .....
Ce e asa greu?
Pe scurt am scris asa:
S class vechi a aparut in 1999-2000.
Maybach aparut in 2002-2003, si a fost facut pe platforma S-ului vechi. In 2006 a aparut S-ul actual. Dar Maybach nu a schimbat nimic la el pana astazi. A ramas tot pe platforma cu S-ul vechi. Facelift-ul facut e praf in ochi. Niste oglinzi schimbate, grila mai tuguiata si stopuri cu led. Pe fond interiorul e acelasi ca la S vechi. Nici macar nu l-au adus la nivel de S actual.
In schimb din spate, S-ul actual a fost inspirat din Maybach.
asteptam noul Phantom.....cu care bmw va ridica din nou stafeta.....
Ce e asa greu?
Sa-ti dau un contraexemplu: Crysler C300 e facut pe platforma antepenultimnei platforme clasa E (modelul aparut prin 97-98). Cam ce asemanari vezi tu intre modelele astea doua?
Daca Maybach arata asa cum arata, nu e din cauza platformei, pricepi? Daca tu inca confunzi un Maybach cu vechiul S e din cauza ca probabil doar in poze l-ai vazut. Daca e inventat de Mercedes pe vremea cand traia vechiu S, cu cine ai fi vrut sa semene? Si daca era atat de inrudit cu clasa S asa cum sustii, atunci ar fi fost floare la ureche sa dezvolte si urmatoarea generatie pe urmatoarea generatie de S si nu s-ar mai fi pus problema costurilor si etc...
Vorbesti ca sa iti apara numele si atat...
ps. Pana si excentricul Becali a lasat Maybach pt. S class. Asta spune totul despre minunatul Maybach.....
Penultimul E-class a aparut in "95 iar
platforma nu se refera la caroserie, normal ca nu sunt asemanari la exterior, dar cea mai mare deosebire este ca 300 c-ul este clar mai prost din toate punctele de vedere. Cat despre Maybach, e normal sa se intample asa intrucat din 2002 pana in prezent nu a fost nici un an profitabil, doar au pierdut bani, a fost tinut pt imagine asa de multa vreme.
e vorba de generatia Clasa S din 1998 nu de cea din 1991.
A fost Clasa S in 1991, 1998 si ultima s-a lansat in 2005.
razvan