Asamblarea modelelor Maybach va fi oprită în 2013
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Conform unui raport citat de Automotive News, Mercedes-Benz va închide marca de lux Maybach în 2013. Această decizie a fost luată ca urmare a vânzărilor foarte slabe ale actualelor modele Maybach 57 și 62. Nu vor mai fi dezvoltate modele noi, iar producția actualelor limuzine va continua pâna la începutul anului 2013. Golul lăsat de marca Maybach va fi umplut cu următoarea generației a Clasei S de la Mercedes-Benz. Aceasta va fi oferită cu trei ampatamente diferite, inclusiv un model de top S600 Pullman.
"Am luat această decizie pentru că este mai bine să controlăm pierderile aduse de Maybach decât să continuăm într-un viitor nesigur cu o marcă care nu va reuși să atingă țintele de vânzări propuse", a spus un oficial Mercedes-Benz.
Marca Maybach a fost reînviată în 2002, după ce Mercedes-Benz nu a reușit să cumpere mărcile Rolls-Royce și Bentley de la proprietarul Vickers. Volkswagen a oferit mai mult, pentru ca apoi să cedeze marca Rolls-Royce către BMW.
Modelele 57 și 62 au fost numite după lungimea caroseriei: 5.735 mm, respectiv 6.170 mm.
Ambele modele folosesc platforma tehnică de la precedenta generație a clasei S, lansată în 1991. Propunerea recentă de a colabora cu Aston Martin la dezvoltarea unor modele noi Maybach a fost abandonată la începutul anului 2011.Via | Automotive News (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Toata lumea se indreapta spre Mertane S.
O alta problema a fost concurenta,destul de puternica.
Salutare Maybach,poate ne vom revedea peste vreo 20 de ani!!!!
ps. Nici maca nu au ridicat amarata aia de navigatie asa cum au facut la S. Iar volanul e de S vechi....la fel si plansa de bord. Pai cine draq mai cumpara la banii astia o vechitura de lux ? Adios .....
Ce e asa greu?
Pe scurt am scris asa:
S class vechi a aparut in 1999-2000.
Maybach aparut in 2002-2003, si a fost facut pe platforma S-ului vechi. In 2006 a aparut S-ul actual. Dar Maybach nu a schimbat nimic la el pana astazi. A ramas tot pe platforma cu S-ul vechi. Facelift-ul facut e praf in ochi. Niste oglinzi schimbate, grila mai tuguiata si stopuri cu led. Pe fond interiorul e acelasi ca la S vechi. Nici macar nu l-au adus la nivel de S actual.
In schimb din spate, S-ul actual a fost inspirat din Maybach.
asteptam noul Phantom.....cu care bmw va ridica din nou stafeta.....
Ce e asa greu?
Sa-ti dau un contraexemplu: Crysler C300 e facut pe platforma antepenultimnei platforme clasa E (modelul aparut prin 97-98). Cam ce asemanari vezi tu intre modelele astea doua?
Daca Maybach arata asa cum arata, nu e din cauza platformei, pricepi? Daca tu inca confunzi un Maybach cu vechiul S e din cauza ca probabil doar in poze l-ai vazut. Daca e inventat de Mercedes pe vremea cand traia vechiu S, cu cine ai fi vrut sa semene? Si daca era atat de inrudit cu clasa S asa cum sustii, atunci ar fi fost floare la ureche sa dezvolte si urmatoarea generatie pe urmatoarea generatie de S si nu s-ar mai fi pus problema costurilor si etc...
Vorbesti ca sa iti apara numele si atat...
ps. Pana si excentricul Becali a lasat Maybach pt. S class. Asta spune totul despre minunatul Maybach.....
Penultimul E-class a aparut in "95 iar
platforma nu se refera la caroserie, normal ca nu sunt asemanari la exterior, dar cea mai mare deosebire este ca 300 c-ul este clar mai prost din toate punctele de vedere. Cat despre Maybach, e normal sa se intample asa intrucat din 2002 pana in prezent nu a fost nici un an profitabil, doar au pierdut bani, a fost tinut pt imagine asa de multa vreme.
e vorba de generatia Clasa S din 1998 nu de cea din 1991.
A fost Clasa S in 1991, 1998 si ultima s-a lansat in 2005.
razvan