Mercedes ne-a testat răbdarea în ultima săptămână cu numeroase teasere pentru noul său concept de lux Vision Mercedes-Maybach 6. Picătura care umple paharul este apariţia unor fotografii oficiale cu noul concept cu numai câteva ore înainte de lansarea oficială, programată la Concursul de Eleganţă de la Pebble Beach, California.
Imaginile sunt spectaculoase în special prin prisma lungii de 6 metri a conceptului, însă acesta împrumută numeroase elemente de design pentru caroserie de la alte concepte lansate de producătorul german de-a lungul timpului, cum ar fi Maybach Excelero sau Vision Grand Turismo.
Fotografiile evidenţiază o capotă aerodinamică şi o grilă cu bare verticale cromate, în timp ce blocurile optice LED sunt subţiri, iar oglinzile par să fie înlocuite cu camere video. Aşa cum aflasem deja dintr-un teaser video publicat miercuri, uşile noului Vision Mercedes-Maybach 6 sunt de tip fluture, întrucât se deschid pe verticală, iar acestea dezvăluie la rândul lor un interior futurist.
Consola centrală este uriaşă şi a fost integrată în parbriz, fiind alcătuită probabil din panouri cu funcţie tactilă.
Restul interiorului debordează de simplitate, întrucât există doar un volan acompaniat de două ceasuri de bord. Nu există nimic legat de transmisie, semn că propulsia este integral electrică. În absenţa informaţiilor oficiale, nu ştim nimic concret despre sistemul de propulsie, însă vom reveni cu amănunte în momentul în care Mercedes va dezvălui conceptul la Consursul de Eleganţă.Via Carscoops
Sincer sa fiu nu cred ca m-ar deranja sa conduc o astfel de masina pe Coasta de Azur sau Monaco in timp ce ma indrepta spre minunata mea vila cu vedere la mare :). One can only dream :)
Daca ar fi fost el cel ales sigur isi dadea aere pe aici :)))
Design-ul e extravagant si aminteste de opulenta anilor '30, vremuri cand existau marci ca Duesenberg SUA, Bugatti, Hispano-Suiza sau Isotta Fraschini a caror modele ajungeau si la peste 30.000 $ la vremea respectiva. In SUA pe atunci salariul mediu era de 1388 $ pe an...deci faceti o socoteala. Plus ca nu existau tarile arabe, ex-URSS, China, piete care absorb majoritatea luxului auto si nu numai in prezent. Era mai putina lumea bogata.
Amintesc de firma americana Duesenberg pentru ca multi o considera the best all time si in ziua de azi putini mai stiu de ea. Foloseau motoare supralimentate care produceau 320 cp pe modelul J sau 400 cp pe SSJ. E ca si cum pui azi 4000 cp pe o masina hipersport.
Dintre cele mai hazlii comentarii am retinut:
1. " E asa de lunga ca trebuie sa urmeze curba pamantului"
2. " Sub capota e loc si de camera servitorilor"
3. " Capotei aleia ii lipsesc luminile de aterizare"
Vezi ca stii. E vb de IWC banuiesc....