Esential
600 | centimetri cubi va fi capacitatea cilindrica a motoarelor cu ardere interna de pe Audi A0. |
600 | centimetri cubi va fi capacitatea cilindrica a motoarelor cu ardere interna de pe Audi A0. |
Audi intentioneaza sa lanseze un model electric pentru a reveni in segmentul masinilor de oras. Inginerii Audi vor folosi platforma lui Volkswagen Up!, pentru a crea un nou model premium al marcii din Ingolstadt. Viitorul model ar urma sa functioneze cu ajutorul unor baterii litiu-ion ceea ce inseamna ca nemtii ar putea intampina probleme in materie de spatiu.
Pe langa trenul de rulare electric, inginerii grupului VW lucreaza la doua motorizari pentru Up!, care ar putea fi introduse si pe Audi A0, asa cum va fi cel mai probabil botezat modelul, judecand dupa indicativele constructorului din Ingolstadt. In acest moment indicativul A1 este atribuit fratelui mai mare.
Atat o motorizare diesel cat si o motorizare pe benzina sunt in lucru. Aceste motorizari cu doi cilindri vor fi supraalimentate si vor avea o capacitate cilindrica de 600 centrimetri cubi. Emisiile de C02 vor fi sub pragul de 100g/km, iar modelul va putea inregistra recorduri in materie de consum.
Proiectul Up! a suferit modificari serioase in cursul perioadei de proiectare, deoarece acesta ar fi trebuit sa aiba motorul in spate, pentru a putea oferi mai mult spatiu interior. In urma testelor, modelul a devenit instabil la vant lateral si prezenta dificultati la racirea motorului, asa ca unitatea a fost montata in partea frontala, tractiunea urmand sa se realizeze pe aceeasi punte.
Cu ajutorul acestui model, Audi va putea ataca Mercedes Smart Fortwo si minicar-ul BMW, dar si versiunile de varf ale lui Fiat 500 si Ford Ka.
Via | WorldCarFans
Cine credea cu multi ani in urma ca producatorii premium de masini mari, grele si serioase....se vor apuca sa scoata si masinute din astea mici.Si totusi, este posibil in timp, odata cu epuizarea sau cresterea preturilor la materiile prime, sa ramana doar o mana de producatori premium, si care sa detina monopolul exclusiv pe piata, iar marcile mai mici sa dispara, locul lor fiind luat de modele lowcost ale producatorilor premium. Vezi cazul bancilor mici sau bancilor mari si de traditie, care in aceasta criza economica au disparut fara drept de apel.
Si apropo dl. ''jurnalist'' ce este aia tren de rulare electric???