Esential
2009 | este anul lansarii viitoarei generatii Civic. |
Atunci cand ceilalti constructori se limiteaza la a lansa modele care preiau foarte putin din conceptele din care provin, Honda isi trece in CV creatii spectaculoase si un tupeu - in sensul bun al cuvantului - care nu poate sa aduca decat laude din partea publicului. Astfel, dupa ce la lansarea actualei generatii Civic au lasat masca audienta fermecata de formele angulare si agresive ale modelului, mostenite aproape in intregime de la concept, viitorul Civic nu se lasa mai prejos.
Conform britanicilor de la Auto Express, noua generatie a modelului japonez se va inspira abundent dintr-un prototip care in prima faza parea ca va fi un simplu studiu de design. Este vorba de OSM Concept (OSM reprezinta acronimul lui Open Study Model), care a fost lansat in premiera la Salonul Auto de la Londra.
Noul Civic - model care va fi lansat in premiera in 2009 - va prelua idei de design de la actualul model, diferentele fiind insa enorme. De exemplu, stopurile alungite si lipite care formeaza o singura banda, prezente pe actualul Civic, vor exista si pe urmatoarea generatie.
Diferentele vor fi reprezentate de fluiditatea liniilor si de conceptia spatiului pe care acestea sunt gazduite. Partea frontala va avea un aspect foarte agresiv, asemanator cu cel regasit pe conceptul VW Iroc, pe care Volkswagen nu a avut insa curajul sa il transpuna pe Scirocco, modelul de serie derivat din acesta.Foarte interesant este faptul ca, arata informatiile jurnalistilor britanici, noul Civic va avea caracteristici diferite intre versiunile cu trei si cele cu cinci usi. Daca varianta hatch cu cinci usi va avea un spatiu marit pentru bagaje si o linie mai inalta a plafonului, "coupe-ul" se va baza pe suspensii intarite, directie mai exacta si pe elemente care sa atraga mai mult clientii care isi doresc sportivitate.
Gama de motorizari va fi insa impartita intre cele doua versiuni de caroserie, viitoarele motoare fiind concentrate pe o filosofie ecologica. Vom asista, astfel, la debutul unui motor hibrid care leaga o baterie de un propulsor clasic de 1.5 litri, aceasta combinatie urmand sa dezvolte peste 150 de cai. Nici macar versiunea supersportiva Type R nu va scapa de noul trend in industrie, urmand ca motorul i-VTEC de 2.0 litri sa dispuna si el de versiuni hibride.
via | Auto Express
Honda inseamna fiabilitate si respect fata de cumparator,vw e o gluma proasta cu un design si mai prost.
Bineinteles,maneaua suna bina in passat sau in golf!N-ai cu cine ba, niste tarani....
acum, daca actuala civic arata asa bine si are un design inconfundabil, unde ai putea s-o iei decat in jos? :)
mi se pare foarte frumos din partea lor. bravo!
Plimba-te linistit prin satul tau cu tdi-ul(pe post de GT) si cu guta la maxim.
Honda,deocamdata e de cativa zeci de ani in Formula 1,si nu oricum, in schimb vw a impanzit lumea cu tractorasele cu tehnologie "pumpe duze",pe care le paysan roumain le foloseste pe post de GT(cu manele:)).Hai,pa,anonimule!
Vw a cam dat-o in bara la fiabilitate cu ultimul passat mai ales la cutia de viteze. Cine spune ca nu e asa... faceti o plimbare pe la porsche sau orice alt service VW.
Cat despre civic... posed unul. E ceea ce mi-am dorit eu de la o masina. Nu stiu daca e cea mai "jmekera", cea mai buna, cea mai frumoasa sau cea mai devreme acasa. Insa e ceea ce imi place sa conduc.
Cat despre calitatea honda... mai intai conduceti una, sau macar cititi forumurile si dup-aia nu aveti decat sa postati impresii.
P.S.: P'aia de la EuroNews cu NO COMMENT o stiti?! :D
"Honda s-a clasat prima în topul satisfacţiei pe mărci realizat de J.D. Power în Germania. Niponii întrec încă o dată germanii pe propriul teren în materie de automobile."
Sorine... bine zici tata cu no commentu ala..
Imi place conceptul si cel mai mult imi place atentia pe care cosntructorul japonez o arata clientilor. E clar, urmatoarea mea masina va fi o honda.
am un golf 5 R32, de care sunt foarte multumit, pana acum nici o problema...
inainte am avut un golf 4 1.8T, cu care nu am avut probleme...acum il conduce tata, are cam 100.000 de km, si a inceput sa aiba probleme cu el...
am mai avut passat, cu care nu am avut absolut nici o problema...
si am si motocicleta: honda cbr 600 rr, model 2008...pana acum totul impecabil...
eu ce va pot spune e ca in ziua de azi totul e PUBLICITATE SI MARKETING...fiecare incearca sa isi faca cat mai multa reclama...si de aceea "institutiile" care scost clasamente pe banda rulanta (euroncap, jd power, etc) sunt mituite! bmw stie de ce ;)
nu se mai fac masini gen volvo anii '80, vechile mercedes "cobra", ca puteai sa tii o masina 20 de ani...acum intentionat le fac cu erori, ca sa fie schimbate la 3-4 ani...fiecare trebuie sa castige, nu?!
de aceea eu unul ma orietez dupa design in primul rand cand imi iau o masina...si sportivitate...urmatoarea o voi alege dintre nissan skyline gt-r, honda nsx, chevy camaro, dodge challanger, audi rs4...asa ceva...
numai bine
Mai intai ar trebui sa aveti ocazia sa faceti un drive-test. Dupa aceea s-ar putea sa va gasesc postand pe site ca va luati una ...
Daca intri pe forumul fanilor Astra, la topic-ul "Honda Civic" veti gasi mai mult de jumate' entuziasmati de Civic. Singurul element care nu le placea (si nici mie) era pretul, fara sa stie ca un civic sport 2.2cdti e aproape full option (nu are piele, spalator far si trapa) la 18K+TVA, fata de baza de vreo 16K la Astra, Golf, P308 la care daca adaugi aceleasi optionale ajungi la 22-24K+TVA (bine, diferenta e mai mica daca iei in calcul 2K promotia honda).
Oricum ca raport calitate/pret rupe la clasa compacta. Poate un Bravo e mai ieftin (insa mie nu-mi place design-ul) iar un bmw seria 1 sigur e mult mai sportiv insa iese la o amenda cam mare (mai bine iei un SH din 2007 :o).
Asa ca, dupa ce am avut A3 sportback, P307 etc. pot sa zic ca diferenta e mare in favoarea lui Civic. Pentru cine a muncit banii este alegerea logica la aceasta clasa.
Are cel mai premiat motor la categoria asta, are cel mai fain design atat exterior (OZN compact, stil coupe, agresivitate pe baza "tuning-ului" de fabrica) cat si interior (post de pilotaj stil motor, in jurul soferului, aluminiu natur, cadrane 3D, volan de piele mic si cu comenzi etc.), confort (scaunele nu au un sprijin lateral prea bun dar restul e OK, mai ales deschiderea usilor si locul din spate), directie precisa (un feedback nu foarte bun insa sta beton in viraje, ca un audi sport) iar fiabilitatea o puteti afla de la detinatori (OK, e in top in SUA si sunt de acord cu ei insa trebuie sa simti pe pielea ta) plus economicitatea excelenta.
Asa ca vorbim dupa ce faceti o comparatie directa, ca unii de mai sus, care s-au si declarat in consecinta fani Honda.
Imi plac "nemtoaicele" si chiar niste "frantuzoaice" si am condus cam tot ce am prins la drive-teste, insa Honda Civic chiar este OZN si sunt foarte multumit ca am luat-o.
Bravo lor ca vor face ca un alt concept sa prinda viata. Au inspiratie si curaj si vor castiga mult astfel (btw, sunt unii dintre foarte putinii constructori ce au crescut pe o piata americana in declin).
Ole, Civic!
Ai dreptate ca e plin de cele 3 nemtoaice prin Germania.
Insa ca procent la total populatie o sa vezi mult mai multe japoneze decat in alte tari europene.
Bine, in SUA evident ca Japan rules...
Honda a rupt la fiabilitate, motoare, aspect, economie, silentiozitate, senzatii la covrig etc. (cum a scris ultimul)
Eu am avut Golf IV si Passat 2l tdi si totusi, pentru ca m-am dat cu civicul unui prieten, de-abia astept sa-mi iau unul.
O sa astept sa apara asta nou - fenomenal de misto - sau poate fac astia reduceri masive pe lichidare de stoc si atunci sar cu banu' - pentru ca o masina aflata in fabricatie mai multi ani greu sa mai aiba hibe nedibuite.
Cine a condus odata Honda nu va mai vrea niciodata alta masina.
Bravo lor
Eu am o Honda Accord din 2007 si este un vis.
Honda este cea mai vanduta masina in Canada si Sua...,cu asta am zis tot..am 57 000 km cu ea in aproape 1,5 ani....si singurul lucru care a necesitat vizita la service - schimbul de ulei - 3 * 35 = $ 100 .....
Mai aratati-mi o masina care la 60 000 km haleste
doar $ 100 in cheltuieli service ( consum gas mediu 6,5 % )