Asa va arata noul Ford Focus?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Concurenta acerba din clasa compacta forteaza producatorii sa ofere modele din ce in ce mai interesante. Conform germanilor de la AutoBild, Ford va lansa in 2010 a treia generatie a lui Focus.
Noul Focus va fi desenat conform filozofiei de design Kinetic, care sta la baza aspectului modelelor recente Ford. Concurentii principali al lui Ford Focus sunt noul Opel Astra, care va fi lansat in anul 2010, si VW Golf 6, care la acea ora va avea deja doi ani de cariera de piata.
In imaginea prelucrata digital care prefigureaza aspectul lui Focus, nu putem sa nu observam noua grila fata si forma geamurilor si a oglinzilor, care seamana cu cea a celorlalte model din gama Ford. Pe langa modelul cu cinci usi, Ford va crea un coupe bazat pe acesta, pentru a rivaliza cu modele precum Volkswagen Scirocco si Megane Coupe.
Aceasta miscare va ajuta publicul sa diferentieze mai usor modelele din gama Focus. Focus nu va fi singurul model care va beneficia de acest design. MPV-ul C-MAX va fi lansat in anul 2009 si prezinta o linie similara cu modelul compact.
Focus va fi lansat in a doua parte a anului 2010, probabil in jurul datei de lansare a lui Opel Astra. Varianta de baza va fi propulsata de un motor EcoBoost cu patru cilindri, cu cilindreea de un litru, care dezvolta 108 cai putere. Cel mai populara motorizare pe benzina va fi motorul 1.6 EcoBoost, disponibil in doua variante, de 148 cai putere si 178 CP.
Motorizarile Diesel DuraTorq nu vor lipsi din gama Focus, cinci variante cu puteri intre 89 si 197 CP fiind disponibile. Cel mai mic motor diesel al gamei va avea cilindreea de 1.6 litri si va fi disponibil in trei variante, cu 89, 108 si 128 cai putere. Un motor de 2.0 litri va fi disponibil in doua variante care dezvolta 168 respectiv, 197 cai putere.
Indiferent de motorizare, toate modelele Focus vor primi o transmisie manuala, cu posibilitatea alegerii unei transmisii PowerShift cu doua ambreiaje.
Via | Autobild
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
P.S
Un coleg de-al meu, avea in cap megane ca a vazut reclama la 12000 cu TVA si "dizal", i-am spalat creierii si a ales un ford dizal 15000 cu tva am fost cu el cand au incheiat actele....
no 2. nu cred ca divizia europ o sa aibe probleme financiare, pt ca este independenta de cea din america...o sa fie ceva dificultati insa nu la aceeiasi scara....
no 3. nu seamana cu nimic...se incadreaza in tendintele Ford..in plus...asta nu e o poza oficiala...deci se poate sa "mai aduca" a ceva....