Asa va arata noul Audi Q7?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce in acest an a prezentat un facelift subtil pentru cel mai mare SUV din gama sa, Q7, designerii Audi se pregatesc de finalizarea formelor viitoarei generatii a modelului german. Dar pana in 2011, atunci cand vom pune mana pe primele fotografii oficiale ale noului model, publicatiile online auto spaniole au realizat deja o prima ipoteza de design care vizeaza viitorul Q7 asa cum va arata el peste doi ani.
In viziune iberica, diferentele fata de actualul Q7 vor fi evidente, cele mai clare vizand blocurile optice frontale si liniile generale, care devin ceva mai agresive si mai ascutite. Grila single-frame, "stampila" celor de la Audi, va primi o forma noua, hexagonala, in timp ce proiectoarele de ceata se vor transforma intr-o bagheta care se va regasi foarte bine in liniile modelului german. Designerii de la Ingolstadt nu vor schimba radical dimensiunile lui Q7, model care oricum se numara printre cele mai mari optiuni de pe piata din punctul de vedere al dimensiunilor.
Printre motorizarile de care va dispune noul Q7 se numara si unul de 2.0 litri.
Este vorba de derivarea de 210 CP a propulsorului TFSI cu patru cilindri regasit pe modelele mai mici ale Grupului VW. Evident, iubitorii performantelor se vor putea baza in continuare pe toate celelalte motorizari din gama Q7. Avem insa si o veste proasta pentru cei care asteapta din nou o versiune V12 TDI: aceasta nu va mai fi produsa, din cauza cererii sale scazute si a costurilor de fabricatie foarte ridicate.via | Zamparuedas
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
Look de tractor pentru clientii din ogor.
Cu un succes slab cu actualul q7 va urma unul si mai slab.
Deoarece cand ataci o pozitie trebuie forta nu numai ca sa-i ajungi din urma, dar trebuie forta si sa-i depasesti.
Audi nu are asa ceva. Ei o tin una si buna cu Lemans, fratilor acela e circuit e alta viata, nu sunt masinile de zi cu zi unde BMW are masini de 5 stele echipate cu motoare campioane cu multe titluri mondiale.
AUDI nu este pt oamenii INCULTI si/sau COCALARI.
Man o fi pt oamnei culti dar nu in romanica. in romaniac 90% din posesori de Q7 sunt INCULTI si/sau COCALARI ia sa te uiti tu pe strada sa vezi cat cefe rase si cate tricouri mulate pe burtoaca vezi in Q7
Pfff ce te faci cu melteanu care si-a luat Q7 in leasing acuma apare alt model de Q7 si moare de ciuda ca nu pote sa si-l cumpere ca mai are de platit 12 ani rate la modelul vechi :)) =))
NU sunt fan BMW dar X5 arata mai bine (desi tot usor limitat in limitele designului exterior germen) si se conduce muuult mai bine .
Pana la urma in Romania conteaza doar perceptia de statut pe care da masina si mai putin tehnologia, utilitatea si potrivirea cu aplicatia la care se utilizaeaza.
Cum cea mai populara utilizare este exersarea imaginii de succes indiferent de design masina asta are o piata de snobi uriasa asa ca va avea succes.
e la tine in GARAJ sau in CURTE ... ai nivelul social de INTRETINERE ... e o masina cu care oricand esti in TOP!!!!!!!
corectatima ....
sunt penibili cei care nu stiu sa vada ...
SIGURANTA ... DESIGN .... BRAND ...
CA ARATA SI INCRUNTATA fata de celelalte femei la trafic....
sa fim seriosi ... TOTI ZICEM CA SUNTEM BARBATI la un moment dat ...
ALTA CHESTIE PENIBILA ... Automarket ...
jos palaria e ok ... news... din mail dar ...
daca dati o veste despre ceva in domeniu ... datio la capat ... sau daca dai pe GOOGLE cuvintele NEW Q7 ... ai poze si explicatii ...... deci ... fiti cu o secunda mai PROFI ... in rest SUCCES ... sunteti inca pe val ...
1. Ca sa te corectez: "CORECTATI-MA" si "DATI-O".
2. Penibil esti tu mai baiatule pt ca te uiti in fiecare dimineata in oglinda si nu-ti dai seama de anumite "calitati" pe care le ai, dar pe care ti le-ai aratat pe deplin in ceea ce ai postat.
@Q7
Nu ma omor dupa masinile din grupul VAG, mare diferenta nu e, poate un pic mai agresiva cu aceasta grila fata, dar nu stiu de am impresia ca nu asta va fi noul Q7. Orice ar fi, tot acelasi tanc ramane, scump de intretinut si detinut de 90 % din meltenii din tara asta, ceea ce-i va sifona in continuare imaginea in Romania.
Eu chiar am un CHIU 7 si nu l-as da pe BMW si MeLeu , cind ultimele 2 o sa faca un SUV cu care sa faci 150 de mii si sa nu ai nici cea mai mica problema atunci o sa ma gindesc si la altceva dar pina atunci faceti bani papagalilor
Sigur ca seamana cu multi din clientii x5 si ML si tocmai asta e problema ; Ca poate doar 10% din cei care le detin (au statut si toate alea mentionate de DOSMODE) sunt clientii la care s-a gandit producatorul.
Cred ca daca producatorii sau departamentele lor de marketinbg ar realiza ce diferenta uriasa e intre proiectia de imagina planificata de ei si perceptia din Romania asupra masinilor lor, ar fi socati.
Din pacate nu se poate institui o Politie a brandurilor sau a bunului simt atat timp cat si producatorul e mai fericit ca vinde masinile scumpe aici pe bani multi decat sa stie ca masina lui e "pe target".