Dintotdeauna, modelele care au purtat sigla DS Automobiles s-au diferențiat clar de suratele lor din portofoliul grupului Stellantis. Cum vor arăta în viitor? Răspunsul ni-l oferă proaspăt prezentatul concept M.i 21 manifesto.
Nu vorbim despre un "concept car" ci despre un concept interior care oferă câteva indicii despre cum va arăta habitaclul viitoarelor modele DS Automobiles, lansate până la finalul acestui deceniu.
Fără îndoială, piesa de rezistență este display-ul curbat care se întinde pe toată lățimea bordului. Până aici nimic neobișnuit, dar la apăsarea unui buton, ecranul devine opac sau transparent.
Sistemul multimedia va fi controlat fie prin intermediul vocii, fie prin intermediul unei zone tactile de pe cotiera centrală.
Până și volanul este, oarecum, diferit de tot ce ai văzut până acum. Acesta integrează un display, de dimensiuni mici, inspirat de telefoanele mobile.
Potrivit șefului de design DS Automobiles, majoritatea elementelor pe care le poți identifica în aceste imagini "ar trebui să poată fi produse în serie".
Conceptul M.i 21 manifesto va debuta, oficial, în cadrul unei expoziții găzduite de Grand Palais Ephemere, din Paris.
via Carscoops
Diferenta este ca acum avem un display complet pe cand atunci era monocromatic.
Oricum asteptam cu interes ce vor face ca model de serie cu tehnica aceasta de display fara backlight.
Iar tu ai obiceiul sa vorbești prostii de către ieri deschizi gura.
C O N C E P T
Iar tu ai obiceiul sa vorbești prostii de fiecare data când deschizi gura.
Măcar dacă nu le-ai spune cu tonul asta de parcă ai descoperit apa calda și aștepți premiul Nobel.
De exemplu, când îți iei o trotinetă, alegi una din china, cu performanțe superioare, la jumătate de preț.
Un produs pseudo-premium cu marjă mare de profit poate avea probleme în piață și nu e problema... clienților, ci a lipsei lor. :)
P.S. Câte zile pe lună reziști fără overdraft?