Mazda MX-5 Speedster Concept a "pierdut" parbrizul în favoarea unui deflector de vânt subţire, iar uşile şi scaunele cu piele Alcantara au fost realizate din fibră de carbon. Sub capotă regăsim un motor Skyactiv-G de 2 litri în patru cilindri care generează 170 CP, cu 12 CP mai mult decât în cazul versiunii de serie.
Garda la sol a fost coborâtă cu 30 de milimetri, iar masa totală a ajuns la numai 943 de kilograme, cu peste 100 de kilograme mai puţin decât varianta de serie.

În schimb, Mazda MX-5 Spyder iese în evidenţă în special prin noutăţile de ordin estetic cum ar fi o grilă modficată, un kit aerodinamic din fibră de carbon şi un nou design pentru plafon, asemănător cu cel de pe Porsche Boxster Spyder.
În plus, maşina a primit şi suspensie ajustabilă şi pneuri cu jante de 17".În interior regăsim acelaşi motor cu capacitatea de 2 litri, care prin prisma îmbunatăţirilor tehnice minore nu va oferi un spor de performanţă vizibil comparativ cu versiunea de serie. De altfel, masa acestuia a scăzut cu numai 0.4% la 1043 de kilograme.
Niciunul dintre cele două concepte nu va intra în producţie, însă cele mai multe componente introduse pe acestea pot fi achiziţionate de pe piaţă.

Via Evo
Comentarii (0)