Vizitele la dealerii de maşini Audi vor deveni foarte curând mult mai interesante, în special pentru potenţialii cumpărători pasionaţi de tehnologie.
Constructorul german a început să echipeze dealerii cu ochelari de realitate virtuală prin care toate cele peste 70 de modele ale mărcii vor fi portretizate virtual în 3 dimensiuni şi dintr-o perspectivă de 360 de grade.
Clienţii nu vor putea doar să admire maşinile din exterior, ci vor avea inclusiv posibilitatea de a urca la volan în mod virtual şi de a vizualiza componente tehnice care în condiţii normale sunt greu vizibile. În plus, aceştia vor putea vedea acum arată modelul echipat cu diverse pachete speciale.
"Provocarea noastră este că potentialii clienţi vin frecvent la dealer doar pentru a discuta despre preţ. Ei cunosc deja tot ce este de ştiut după o cercetare pe internet, dar vrei să-i conectăm mai mult. Vrem să consulte maşina în loc să se uite pe internet. Realitatea virtuală poate face asta. Este invazivă, emoţională şi neaşteptată", spune Marcus Kühne, şeful Audi Digital Retail Solutions.Audi foloseşte în acest scop ochelari de realitate virtuală HTC Vive, considerat drept cel mai performant model din lume, şi Oculus Rift, dezvoltat de compania Oculus care a fost ulterior achiziţionată de reţeaua de socializare Facebook. Maşinile vor putea fi văzute în diverse medii mai mult sau mai puţin realiste, cum ar fi străzile din Paris, mediul natural din Islanda sau pe Luna.
Proiectul a început în scop demonstrativ în 2014, iar acum a început să fie deja implementat în Germania, acolo unde 6 dealeri beneficiază de platformă tehnică pentru realitate virtuală.
Via Autocar
Comentarii (2)