Deloc surprinzător, conceptul BUDD-e este electric, fiind dotat cu un acumulator de 101 kWh capabil să asigure o autonomie de până la 600 de kilometri care se încarcă până la 80% în numai 15 minute.
Acumulatorul este amplasat sub podea, în timp ce motoarele electrice sunt poziţionate pe puntea faţă şi, respectiv, puntea spate. Acest aranjament a permis celor de la Volkswagen să creeze un interior mai spaţios, cu o banchetă în forma literei L.
Practic, BUDD-e se doreşte o demonstraţie a faptului că maşinile electrice vor reprezenta o soluţie utilă inclusiv pentru familii, în ciuda faptului că în prezent autonomia este una relativ scăzută, iar spaţiul din interior limitat din cauza bateriilor.
Conceptul este realizat pe o nouă platformă modulară botezată Modular Electric Toolkit (MEB) care va fi utilizată şi pentru realizarea modelelor de serie din această clasă.
BUDD-e reprezintă practic o versiune de preserie a urmaşului celebrului model Volkswagen Type 2, unul dintre simbolurile Flower Power din anii '50-'70, care a fost cunoscut publicului sub diverse porecle, printre care Bulli sau Microbus.
Conexiuni la internet şi comenzi automatizate
Aşa cum era de aşteptat din partea unui astfel de concept, BUDD-e mizează pe conexiuni permanente la internet, dar şi pe nu mai puţin de trei display-uri care pot fi controlate prin gesturi, atingere sau comenzi vocale care elimină practic necesitatea butoanelor tradiţionale.
În plus, VW a implementat şi diverse sisteme inteligente, cum ar fi cel care permite deschiderea automnată a uşii din spate în momentul în care o cameră video detectează că pasagerul intenţionează să se ridice de pe scaun.
În plus, uşile se deschid automat şi înainte de a ajunge la maşină, după ce treci de un marcaj cu laser disponibil pe concept.Potrivit celor de la Volkswagen, un astfel de concept ar putea ajunge în producţia de serie începând din anul 2019.
Via Volkswagen
Daca rupi sigla fata si o inlocuiesti cu una Kia poti jura ca in fata ta se afla un noul Kia Soul. Unde este diferenta oameni buni?
Astia de la Vag se "kk" pe ei din ce in ce mai tare!
În rest, mă bucur să văd idei de design un pic mai îndrăznețe la Volkswagen. Păcat doar că nu a intrat în producție conceptul Microbus din 2001.
Si sa scoata fum de ala negru ca la EURO 6 astea noi:-)))