A trecut o săptămână de la lansarea oficială a lui Tesla Model 3, cel de-al treilea și cel mai accesibil model electric al mărcii americane, iar ecourile pe care le are acest moment nu s-au stins nici până astăzi. În timp ce contorul precomenzilor a atins 325.000 la nivel mondial, fanii Tesla au început să vâneze fotografii în lumea reală cu noul model Tesla.
Ideea de a le da ocazia clienților să-și rezerve un loc la coadă pentru modelul electric american prin plata unui avans rambursabil de 1000 de dolari este privită ca un succes remarcabil de unii analiști. Aceștia susțin că cele 325 de milioane de dolari care au intrat în conturile Tesla până în acest moment reprezintă un soi de împrumut fără dobândă pe care Tesla Motors îl poate investi în grăbirea startului procesului de fabricație a modelului care, conform planurilor anunțate de Elon Musk, ar trebui să plece la drum în toamna anului 2017 în SUA.
Având însă în vedere istoria întârzierilor Tesla, există voci din ce în ce mai sonore care prefigurează o recalculare a producției. În plus, volumul mare de comenzi, care depășește de patru ori prognoza inițială a lui Elon Musk, va duce la împingerea spre 2019 a lansării lui Model 3 în Europa.
Una peste alta, Tesla a început deja să filmeze o serie de spoturi publicitare pentru noul Model 3, iar curioșii nu au ratat ocazia de fotografia modelul american pe străzile orașelor de pe Coasa de Vest a Statelor Unite. Dacă în fotografiile oficiale vedeam un prototip generat în fotografii pe computer, imaginilea reale subliniază profilul plonjat al plafonului lui Model 3 și spatele inspirat din cel al fratelui mai mare, Model S. De notat faptul că, în ciuda premiselor care-l recomandă ca un hatch, Model S are deschiderea portbagajului separată de plafonul vitrat imens care se întinde din dreptul parbrizului până deasupra zonei de încărcare a bagajelor.
Conform declarațiilor oficialilor Tesla Motors, Model 3 se va instala pe piață în zona modelelor premium din clasa medie, ceea ce înseamnă că Model 3 va încerca să "fure" din clienții lui BMW Seria 3, Audi A4, Mercedes Clasa C, Volvo S60 și Lexus IS. Până în acest moment, singuele încercări de semi-electrificare a gamelor mai sus menționate sunt reprezentate de versiunile hibride ale lui Lexus IS și, mai recent, BMW Seria 3.
via Tesla, Tesla Motors Fans Romania (FB)
In alta ordine de idei, Tesla S s-a vandut luna trecuta in Germania mai bine decat S Class.
exteriorul e ok, "botul de rata" e posibil sa fie revizuit si el cu ceva brizbrizuri cu toate ca, aerodinamic, se apropie de optim asa ca, @arogantul, stai cool :)
sunt sigur ca pe baza observatiilor clientilor se va mai revizui pe ici pe colo...prin punctele esentiale
E clar ca nu-s pregatiti si ca de obicei s-au grabit cu o masina neterminata.
Culmea... ca iau banii fraierilor pe comedia asta ("pre-comenzi rambursabile")
http://www.caradisiac.com/tesla-la-model-s-se-vend-mieux-que-ses-concurrentes-allemandes-en-europe-107639.htm
Repet deci, in ciuda oricitor carcotasi uneori aparent motivati, dar care nu prea inteleg strategia Tesla pe termen mediu-lung in cazul Model-3, firma americana ARE deja rezultate concrete.
N-ARE :-) deci cum sa rateze targeturile propuse, egal daca cu citeva luni intirziere si/sau unele hibe rezolvabile vazind si reparand / optimizand.
Spre deosebire de alti "vinzatori de iluzii" - c-au fost destui si d-astia.
Nici macar consiliul de administratie Tesla n-are atatea sigurante, dar tu la 10.000 km distanta stii mai bine decat ei nu-i asa? Romanul atotstiutor. Clasic!
Inclusiv la stirea asta, unde am venit cu argumente (egal cifre de vinzari reale Tesla S vs. "invincibilii" germani) si tu-mi raspunzi cu abureli pseudo-inteligente, in spiritul nemuritoarei bascalii mioritice.
In plus, afla ca... daca vrei, poti - inclusiv sa afli destule despre strategiile oricarui consiliu de administratie, implicit @Tesla.
Sau, mai exact, daca POTI vrei - dar n-are rost sa mai incerc iluminari cu fortza ale unora cu "bateriile" proprii descarcate.
P.S. Nu jubila totusi prea tare, c-a fost vorba doar de un mic test personal - pe care insa nu eu, ci altii ca tine (din pacate peste 50% din comentatorii de-aici) l-au picat cu maxim succes.
Pacat doar de minoritatea celor cu mintea la purtator SI-n domeniul auto - bravo lor, desi nu prea au sanse sa schimbe naravurile majoritatii. Deocamdata cel putin...
PS: "Sezi blind , "vinzatori" "pina acum. "? ...serios?
Se scrie cu â din a. La tine în comună n-a ajuns "noua" ortografie?
Ar trebui să îți faci un control serios. Ce ai între urechi, rahat?!
"Tesla lost money in 2015 – a net $888.7 million, with $716 million being lost on operations. (...)
Common complaints from Tesla owners including door latches that don’t work properly on the Model X crossover. One owner told Reuters that he had to drive home 30 miles with one hand on the door to keep it shut."
"Tesla a pierdut bani în 2015 -o valoare neta 888.7 milioane dolari, cu 716 milioane $ fiind pierdute in operațiuni.
Reclamaţiile comune de la proprietarii Tesla, mai includ încuietorile care nu funcţionează în mod corespunzător pe Model X. Un proprietar a declarat că a trebuit să conducă acasă 30 de mile cu o mâna pe uşa şi una pe volan pentru a nu se deschide"
Sursa:hybridcars