Asa ar fi trebuit sa arate Bugatti Veyron!

De Automarket
Publicat Vineri, 20.11.2009
Italienii de la Quattroruote au publicat imagini cu prototipul refuzat de sefii VW Group la alegerea conceptului din care trebuia sa se nasca Bugatti Veyron.

Cel mai recent numar al revistei italiene Quattroruote publica un material foarte interesant legat de conceptul secret Bugatti care ar fi urmat sa devina sursa de inspiratie pentru modelul care trebuia sa relanseze marca franco-italiana pe piata - Veyron.

Prototipul, al carui nume nu este cunoscut, a fost desenat de Walter de' Silva la doar cateva luni dupa venirea sa in cadrul Grupului VW, intr-o perioada in care acesta se ocupa de designul Seat. La ordinele lui Ferdinand Piech, seful VW Group, De Silva trebuia sa deseneze un model care sa provoace cu adevarat designul modelelor existente pe piata in 1999.

Conceptul - ale carui linii atragatoare au atras doar laude din partea sefilor Grupului VW, a fost refuzat ulterior in favoarea unui alt proiect din cauza faptului ca era mult prea indraznet. Motivul principal a fost insa legat de costurile de executie, considerate mult prea ridicate pentru ceea ce-si propunea marca la acea ora. Cu toate acestea, prototipul a fost construit la scara 1/1, fiind "ascuns" si astazi intr-unul dintre sediile Bugatti din Franta.

Printre elementele de design interesante pe care le propunea conceptul secret Bugatti se numara o grila frontala ovala care contrasteaza cu forma actualului Veyron si un profil plonjat extrem de dinamic.

O solutie care nu se regaseste pe Veyron este reprezentata de usile laterale in stil Lambo, aceasta fiind dublata de o forma interesanta a blocurilor optice frontale si de prize de aer laterale de dimensiuni mari integrate in designul fluid al caroseriei.

via | Badzu | Quattroruote

 

Comentarii (11)

  • OMG!!!! WTF IS THIS ?!!
    Atentie vine orca, balena ucigasa !!! =))))
    29 3
  • e urata...
    incearca retro.... poate prea tare. Arata mai bine modelul intrat in productie....
    22 2
  • NeoGalaxy
    Orcile sunt mult mult mai frumoase ca modelul de sus... care arata mai mult ca un rechin... mort de mult timp si intors cu spatele...
    24 0
  • veyron
    Naspaaaaaaaaaaaaaaa, mai urata chiar si decat Fiat Multipla.
    22 0
  • ........
    chiar urata masina
    19 0
  • styopka
    oi blea
    nu degeaba o tin ascunsa
    15 0
  • mai-mai..........
    Stiu francezii ce fac................Allez Veyron !
    0 9
  • Veyron = Audi?
    Urat prototip. Nu cred ca trebuie sa fi mare sef la VW Group sa-ti dai seama ca masina asta nu avea un viitor prea stralucit. In orice caz...forma actuala este destul de reusita(personal nu ma dau in vant dupa el). Vreau totusi sa va cer o parere. In 91` Audi lansa la Tokyo Motor Show un prototip numit Avus care arata cam asa: http://audicars.files.wordpress.com/2008/03/audi-avus-quattro.jpeg ,iar Veyron-ul (dupa cum bine stiti) asa: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/03/Hermes-Bugatti-Veyron-Geneva.jpg , nu e cam puternica asemanarea? Chiar daca nu sunt similare trebuie tinut cont de 2 aspecte: 1) e vorba de un concept (si daca ar fi sa ne luam dupa concepte Renaultul nu mai arata cum arata acum) si 2) anul in care a aparut Avus. In plus Audi a colaborat strans la construirea Veyron-ului...motorul este facut de ei. Si mai este o asemanare. Avus era construit din aluminiu la exterior, iar in 2007 cei de la Bugatti au lansat Veyron-ul "Pur Sang"...construit din aluminiu si si fibra de carbon biensur.http://www.blogcdn.com/www.luxist.com/media/2009/03/112_frankfurt_motor_show_01zbugatti_veyron_pur_sangleft_side_view.jpg ...cam multe coincidente.
    4 1
  • @Alex
    ce francezi ma prostule? Bugatti e marca a grupului VAG ! Iar Volksvagen are experienta a ceea ce inseamna sa distrugi identitatea si spiritul sportiv al unei marci. Luati exemplul Lamborghini.
    3 6
  • g-power
    veyron
    urataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................cu spumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...................................si actualul este urat, de fapt veyron a fost un esec total de cand a iesit pe portile fabrici.......................o ciudatenie de masina care nu o inteleg...................interesativa cat este costul de productie al acestei masini......................si o sa vedeti cu cat ies ei in pierdere la fiecare vanzare .............
    2 5
  • @gpowder
    exact... masina a fost produsa ca un exercecitiu, pentru a demonstra ca au cei mai buni ingineri si pot crea cea mai "tare" masina din lume.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru