- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial o nouă ediție specială de adio pentru modelul Jimny. Noua ediție se anunță a fi cea care va duce la sfârșit actuala generație a modelului pe piața europeană. Noul model va fi limitat la 150 de exemplare. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Ariel Atom V8 accelerează mai repede decât un Bugatti Veyron
1) Performante 0-100 2.5s, 0-160 5.5s, de circuit nu mai vorbesc, Caparo umileste masini dedicate pt asa ceva gen Radical, sau Ultima
2) Cp/T=1000
3) Design mult mai frumos
4) Cockpit inchis -> deci nu te ploua si nici nu te murdaresti de mazga de pe asfalt
5) Scaune imbracate in piele - spatele incepe sa te doara mai tarziu :))
6) Volan mai frumos
7) Faruri adevarate nu beculete din bradul de Craciun
8) Partile laterale inchise
Pret 240.000 Euro. Se merita diferenta? EVIDENT!!!
La sursa am gasit ceva diferit:
The Atom V8 uses a US-built, 3.0-litre, 32-valve Hartley V8 engine, originally developed from two Suzuki motorcycle engines grafted together, but much developed since.
Concluzia: bai baieti, nu va mai grabiti cand preluati informatiile...
2 imi amintesc cum caparo nu a fost acceptat pe topgear test track deoarece nu putae sa traca de un speedbump.
3 A luat foc cu jason plato la volan
4 datele de la caparo sunt cu cauciucuri slick, si la atom varianta de circuit va fi aproape la fel cu caparoul.
5. Designul este discutabil, nu pot sa zic ca una e mai frumoasa decat alta, aia are haine din carbon, asta in schimb e superba tocmai pt ca e "naked"
6.asta cu cockpitul iar nu mi se pare foarte relevanta, odata pt ca toate caparourile pe care le am vazut prin filmulete reviste e.t.c erau tot descoperite. Dar mai mult, masinile astea nu sunt facute sa mergi la club, cine le ia nu se planga ca se uda un pic.
7. Faza cu volanul urat sau farurile sau pielea de pe scaun sunt iarasi irelevante. Volanul e mai comod la ariel ca nu stai tot timpul ca la f1, pielea aia oricum e doar de aspect ca la fel de tari sunt scaunele iar farurile nu cred ca ai cum sa stii cum lumineaza.
In final
8. de 60k euro diferenta iti pui si xenoane si acoperis si fotolii si un jeep cu o platforma sa il poti cara oriunde daca vrei sa mergi mai comod distante lungi. Dar strici masina. Asta e tot farmecul la Ariel, o senzatie de motociclete pe 4 roti.