Arabii au lansat un supercar de 3.4 milioane de dolari: Lykan Hypersport

de Sebastian Toma
Vineri, 01.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lykan Hypersport este un supercar de 750 CP creat de W Motors, o companie din Beirut. Acesta costa aproape 2.4 milioane de euro şi vor fi construite doar şapte unităţi. Mai scump şi mai exclusivist decât un Bugatti Veyron

Esential 7 unităţi Lykan Hypersport vor fi construite.
W Motors, o companie din Beirut, a dezvoltat propriul său supercar. Pentru a asigura nivelul de exclusivitate dorit de lumea arabă, constructorul va produce doar şapte unităţi. Fiecare dintre cele şapte unităţi ale supercarului numit Lykan Hypersport va costa 3.4 milioane de deolari, echivalentul a 2.4 milioane de euro. Debutul primului exemplar a avut loc la Salonul Auto de la Qatar, locul perfect pentru un supercar exclusivist care livrează 750 CP.

Clienţii vor primi şi un ceas Cyrus Klepcy, ediţie limitată, evaluat la 200.000 de dolari. Supercarul din Beirut este echipat cu un motor boxer cu şase cilindri, supraalimentat cu două turbine. Unitatea este poziţionată în spatele celulei pasagerilor şi asigură un sprint 0-100 km/h în 2.8 secunde şi promite o viteză maximă de 395 km/h.

Pe lângă faptul că este primul supercar al lumii arabe, Lykan Hypersport prezintă şi alte premiere: primele blocuri optice cu LED-uri şi cu diamante, piele cusută cu fir de aur şi bord holografic.

Utilitatea elementelor respective este cel puţin discutabilă, dar nimeni nu se gândeşte la utilitate când cumpără un supercar.

Via Carscoop

Comentarii (17)

  • Ferrari
    Arata bine masina...aduce putin cu Aston Martin One 77. Cam putini cp la cat costa. Oricum sa am toti banii din lume nu mi-as cumpara asa ceva. Mai mult de 500 de mii de euro nu merita nici o masina indiferent cat de rara ar fi ea.
    10 6
  • reventon+one77+zenvo+marusia=lykan hypersport
    18 0
  • Eu îl văd ca un Vygor Opera ceva mai turtit, vorba nemuritorului Nea Mărin. “Reţeta succesului” pare simplă: probabil nişte cioflingari îmbogăţiţi peste noapte, ca să piardă urma banilor murdari (adică să-i bage sub duş), şi-au propus să “investească” într-o distracţie “la ordinea zilei”, sperând s-o cumpere – obligatoriu la preţul exorbitant dorit de ei, că doar trebuie să iasă “pe plus” – nişte alţi "onorabili" ca şi ei, mizând pe faptul că raţă înecată s-a mai văzut, dar bogătan cultivat şi perspicace...mai puţin, adică potenţialii clienţi ai acestei glumiţe forţate estetic nu-şi vor da seama ce “compilaţie” de autentice supercar-uri se regăsesc întrânsa...Strict din perspectiva mea, spatele este oarecum “furat” de la Reventon, asezonat cu puţin PhoeniX...
    ’ţi-ai dreaqu de puşlamale, vă clociţi capetele alea seci ţinându-le nonstop înfăşurate în năframe albe, keffiyeh-uri sau cum s-or chema. Lasă că o să-mi deschid şi eu o divizie auto, intitulată Ţ Motors, şi câte mărci sunt în lume, atâtea stiluri o să îmbin într-unul singur. Dar eu o să-mi vând creaţiile la preţuri decente, cât să-mi achit întreţinerea diluviană. Apropo, eu continui să cred că vecinii mei fură “cu picătura”, de le iese la toţi – cumulat! – un metru cub de apă rece pe lună; în ritmul ăsta, parcă o să-i văd mâine-poimâine trăgându-şi ostentativ Lykan-uri în faţa blocului, dar fraierii nu intuiesc că, până atunci, Ţ Motors va absorbi W Motors :)
    10 14
  • Un baiat
    SaabCuantic .... tu chiar crezi ca sta cineva sa iti citeasca romanele tale pe forum ? Pe langa faptul ca esti mereu pe langa subiect, lumea e plictisita de interminabilele tale comentarii.
    18 10
  • robert
    "Lykan Hypersport va costa 3.4 milioane de deolari, echivalentul a 2.4 milioane de euro", va rog, cu respect sa nu duceti oamenii in deruta si schimbati numele articolului, e vb de 3,4 milioane de DEOLARI, nu DOLARI! chiar voi a-ti scris care e echivalentul ! multumesc!!
    1 0
  • @un baiat
    frate sincer iti spun dar .....personal consider ca saab cuantic e un comentator pe aici care stie multe ....nu conteaza cine sunt oricum, cei de la AM.mi-au sters 80% din comentarii ...si cred ca mi-l vor sterge si pe asta...ce e cert -pe acest forum doar certaretii sunt...de apreciat.as scrie mai multe dar ...nu risc,am patit-o de mai multe ori asa ca....o sa-i las pe altii
    6 6
  • ei l-au facut ei o sa-l cumpere...
    3 0
  • @un baiat
    @Saabcuantic
    EL e aburit de prostie .
    Nu prea inteleg ce e in capul omului asta .
    EL cunoaste in limitele creierului lui in lumea auto e degradat total.
    E rau sa fii pr*st si sa te crezi destept.
    Mai bine mai modest si mai apreciat.
    9 5
  • Cineva
    @SaabCuantic
    De valmasagul din capul tau nu ma fac responsabil.
    6 5
  • Parca nimic nu s-a schimbat pe plaiurile lui Bucur.Daca cineva reuseste sa ridice capul deasupra gloatei,i se va da in cap.Ca pe vremea celui impuscat in ziua de Craciun.
    "EL cunoaste in limitele creierului lui in lumea auto e degradat total"?WTF e asta? Modestie si apreciere?Poate reuseste cineva sa inteleaga asa ceva,ca eu,unul, nu pricep nimic.Sa ghicesti sau sa intuiesti ce vrea sa spuna,este cu totul altceva.
    Masina asta este plina de tehnologie europeana.De unde au bani?Au petrol,au bani.Dar aici avem deja un paradox.Americanii le-au furat petrolul,dar ei totusi au bani.Nu cred ca sunt bani murdari care trebuiesc spalati.Cu toate ca gusturile lor sunt indoielnice,masinile astea vor fi in multe din garajele seicilor.
    Am ajuns sa fim controlati si dependenti de tehnologie.Multi zic ca asta inseamna proges.Eu spun ca este involutie.Creierele multora au inceput sa fie exact ca o bila de bowling.Toate informatiile,pur si simplu ricoseaza cand ajung la creier.Forma creierului nu mai permite stocarea informatiilor.Avem destule exemple care intaresc regula.Este mai mult decat adevarata zicerea aia care spune ca "stupizii nu-i invidiaza pe inteligenti,ii compatimesc".
    AM sterge comentariile deplasate.Asta este un lucru bun.Dar multe din comentariile bune dispar din cauza voturilor primite.Eu nu-mi fac grija din asta.
    3 5
  • inexorabil
    O veste "buna" pentru detractori: am vorbit pe mail cu Cuantic si mi-a comunicat ca s-a cam saturat de unii zevzecomani de pe aici, prin urmare chiar se retrage, cica nu mai suporta, iar de data asta m-a asigurat ca se va tine de cuvant ! Evident, am incercat sa-l fac sa se razgandeasca, dar mi-a parut foarte hotarat......Mi-a indicat acelasi motiv ca intotdeauna: paganismul lui @BMW. La intrebarea daca pot sa-l ajut cu ceva, mi-a raspuns ca ma imputerniceste sa-i tin locul, sa lupt pentru cauza automobilismului clasic, chiar daca stie ca eu tot cu sufletul la GM raman. N-a fost chip sa-l conving sa ramana, sa ne bucure inimile celor care il pretuim......Drace, m-am enervat extrem de tare, dar i-am promis ca o sa-mi iau rolul in serios si o sa incep chiar de acum: fii atent aici, Blenoragicule Mai Wacare, "modestule" si "apreciatule", daca nu te astamperi, eu o sa te zgudui de-o sa crezi ca-i cutremur de gradul 10, nu ma confunda cu Cuantic, care-i mai blegut de felul lui, nu ma cunosti ce-mi poate pielea, ei hai, ai fost avertizat......Chiar te rog cu bunavointa: sezi mumos, ca sa nu te carpesc in dos. Asa va fi pace, iar de nu, voi coopera cu maestrul Cuantic la niste texte care o sa te sfaraie mai ceva ca vitriolul, dar tocmai cand nu te vei astepta.......Cand vei pandi replica mea, ea nu va veni! La urma urmei, ia uite cine a ajuns sa "analizeze" gradul de sanatate mintala al unui om. Repet, scrie orice iti casuna prin caverna aia de teasta, ai acest drept constitutional, dar, daca vei calca pe teren minat.......buuuuuuuuuum, explozie intarziata, dar eficienta si iremediabila. Be smart!
    6 6
  • Chiar arata foarte bine ....un desighn...futuristic..parca venit dintr-un film SF...Merita...nota 10 pt desighn...nu pt prostiile cu ce este placat...aur si ceva platina...chiar nu ma intereseaza prostiile astea pe o masina:))))Doar cumperi un supercar..nu bijuterii sa le porti la gat:)))))
    3 0
  • Acum chiar ca vor sari sa zica ca sunteti una si aceeasi persoana.Cine va sari?Una si aceeasi persoana:bmw alias mafia.Pot sa jur ! Sunt una si aceeasi persoana.Aceleasi greseli,acelasi stil,aceleasi injurii,acelasi asa zis sarcasm.Poate ma insel.Dar daca sunt
    persoane diferite ,care mai au si admiratori.....
    Motor boxer de la Porsche,frane Brembo si multe altele.Precis au adus europeni pt a crea asa ceva.
    2 6
  • un nimeni
    SaabCuantic si inexorabil sunt aceeasi persoana.

    Masina e urata, nu imi place.
    7 3
  • Mici influente de la Citroen GT Concept (partea din fata), de la Zenvo (lateral+spate), de la AeroX, dar per ansamblu arata bine.
    3 6
  • inexorabil
    On topic: astea sunt tendintele constructorilor - se poarta "mixtura" de stiluri, componente si chiar de companii pe de-a intregul, in schimb noi, ca simpli cetateni, vorba lui nea Nicu, ori ne raliem fara judecata practicilor curente si inghitim de sila, de nevoie, produsele aferente, ori oracaim in pustiu, caci oricum nu ne-ar lua nimeni in seama. Originalitatea, sub toate aspectele, implicit personalitatea, vor deveni niste expresii pe cat de hulite, pe atat de neglijate; niciun constructor nu va mai zabovi asupra detaliilor, ci totul va roi in jurul standardelor, sabloanelor, termenilor de executie si realitatilor seci ale pietei, insa straniu mi se pare a fi faptul ca noi continuam sa ne pronuntam asupra acestor noi indici si indicatori de "calitate", filtrati strict prin prisma prezentului. De aceea, ideea retro-pasiunii este socotita depasita de acest vartej demential al noilor tehnologii, care pare sa nu se mai opreasca, dar, intr-un final, cred ca industria auto mondiala va esua intr-un bluf de toata frumusetea, astfel incat sa nu ne ramana decat sa fluieram a admiratie frustrata in fata unor figuri grotesti dependente de baterii si pretinse oficialmente a fi masini...Cu alte cuvinte: evolutie in toata regula!
    3 5
  • Inexorabil, eu nu cred, pentru ca mai avem un pic si ajungem la production gridlock, si dupa aceea doar prin design cred ca o sa mai poata sa acapareze clienti.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru