Aproape oficial: Seat IBX Concept
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Internetul - cel mai mare duşman al secretelor producătorilor auto - a "dezvelit" un nou concept înainte ca acesta să fie prezentat oficial de producător. De această vorbă, "victima" se numeşte SEAT IBX Concept şi reprezintă viziunea brandului spaniol legată de un viitor SUV al mărcii.
IBX Concept nu este primul prototip de acest tip pe care Seat îl prezintă, acesta fiind de fapt urmaşul lui Seat Tribu Concept, prezentat în premieră mondială la Frankfurt 2007 şi "retrogradat" între timp de spanioli la stadiul de speranţă moartă. Evident, IBX Concept vine cu unele modificări la nivel vizual faţă de Tribu, acestea fiind preluate mai ales de la conceptele de ultimă oră ale celor de la Seat, cum este IBE (prezentat la rândul său anul trecut, la Geneva).
Deşi nu există încă informaţii oficiale despre noul model al ibericilor, putem observa proporţiile care amintesc de Ford Kuga şi de Tiguan, ceea ce înseamnă că viitorul model al celor de la Seat se va bate direct cu acestea în segmentul SUV-urilor compacte.
via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
sa aveti rabdare si veti vedea citeva alte marci (Lancia,Alfa etc) care nu au sprijin...
Despre modelul asta,
adevarul e ca SEAT este cea care a fost copiata:
Kuga este un Altea/Leon SUV
Si Subaru ( cota de piata de 0.3 % in Europa ) sta foarte rau in Europa si nu este exclus ca si Subaru sa faca un anunt similar cu Daihatsu care a anuntat ca se va retrage din Europa din 2013 .
Mie in calitate de client, imi dau incredere topurile de vanzari, iar aici VAG a luat un sut in fund de la Renault-Nissan pe 2010.
Legat de restul... esti la fel de prost informat...
"Putin offers Renault-Nissan control of AvtoVAZ"
E stire mare si lata pe internet.
Cauta titlul asta pe AFP. Contractul e ca si semnat. Carlos Ghosn s-a ineles cu Putin . Renault detine 50% din AvtoVAZ.
http://www.automarket.ro/stiri/alianta-renault-nissan-ocupa-locul-trei-in-topul-vanzarilor-din-2010-35978.html
Si da, Renault-Nissan ramane cea mai durabila alianta cand toti ceilalti s-au destramat: Daimler-Chrysler , Ford-Jaguar-LandRover-Volvo, GM-Saab etc.
Asta inseamna ""leadership" in viziunea lui Carlos Ghosn... intr-o conferinta spunea asa: "Leadership is how you make a lot of people going in a direction witch is not obvious, how u make a lot of people going through efforts and hardships, being motivated that it wouldn't do without leadership, how you put the light at the moment where people are desoriented about were to go... this is where leadership is important "
Mai sunt asa-zisii "analisti auto" care pun paie pe foc, insa chiar daca Ghosn le-ar preda cursuri intensive pana la sfarsitul vietii lor, tot n-ar ajunge la nivelul lui...
Carlos Ghosn a mai fost criticat de-a lungul timpului pentru politica dura, insa asta nu a impiedicat alianta sa fie considerata un succes in industria auto...
Sala plina de studenti. Alta conferinta, alt interviu:
" - The stock price is under pressure, the press isn't as kind to you... how do you respond to that challenge?
Carlos Ghosn (adresandu-se masteranzilor din public)
-Some of you will face uncertainty, tough times, challenge, etc... there is only one thing you need to know: DON'T EVER EXPECT RECOGNITION ! ever ! i mean if you start like this, with very low expectation, you're never disappointed ! :))
You know, when i started in japan in 1999, i had one of the massive negative press, even the european press. Probably the most "postitive" press was the japanese press because it was skeptical :)) you know, negative, but skeptical... in '99 press said where are your products, when i gave them products, they said where is your technology, when i showed them technology, they said where i your hybrids, and so on.."
Renault - Nissan e o organizatie flexibila. Carlos Ghosn e de acord ca nu-i obligatoriu sa fie pe vecie un singur CEO pentru marcile aliantei... insa inca nu-i cazul de asa ceva acum
@all
eu zic ca omul asta merita aprecierea noastra doar daca ne gandim putin la Nissan GT-R, Patrol sau la programul electric...