Francezii de la Renault sunt aproape să semneze un nou contract cu statul român.În luna august, compania a semnat un contract cu Agenția de Plăți și Intervenție în Agricultură (APIA) pentru furnizarea a aproape 130 de mașini, în valoare totală de 1,6 milioane euro. Firma franceză a fost atunci singurul ofertant.
Situația s-a repetat în septembrie, când, din postura de unic ofertant, Renault a câștigat licitația organizată de Poliția de Frontieră pentru furnizarea unui număr de 100 de autovehicule pentru munca operativă. Pentru acel contract, compania va încasa 6,4 milioane de lei (circa 1.4 milioane de euro).
Acum, Renault se află într-o poziție similară. Renault Commercial Roumanie a depus singura ofertă în cadrul unei licitații a Poliției Române pentru achiziția unui număr de 5.600 de autovehicule, în următorii 2 ani.
Mașinile sunt destinate operațiunilor de patrulare pentru ordine publică, poliție rutieră și muncă operativă. Valoarea contractului este estimată la 230 de milioane de lei.
Renault Commercial Roumanie este parte a grupului Renault care importă și comercializează pe piața locală mărcile Dacia, Renault și Nissan.
Via Profit
Totusi, ma intreb, pe cand si Ford la licitatii cu Statu, nu de alta da au cam ramas in urma... cateva Transit Connect ptr Politia Comunitara pe ici pe colo... cateva salvari dar asta f. demult... se vorbea de contractul cu Posta Romana ca vor impartii (ca fratii) cu Renault dar vad ca mai dureaza...
Dar asta e, jos palaria in fata Renault... pana la autostrazi/drumuri speciale, merg si licitatiile cu Statu Roman...
Depinde ce au specificat aia in caietul de licitatii.
Poza pusa de Automarket este inselatoare cu acele Megane. Vedeti un articol mai vechi tot al lor cand au pus, parca, o AlfaRomeo in poza.
Au urmat Primera (nu f. multe), Vento, Passat, Logan MCV si apoi Polo. Daca va fi din nou Renault ar fi ca un arc peste timp...
La un calcul simplu, aritmetic, ar fi un pret pe masina de sub 10.000 euro deci ce alceva ar putea fi... decat Logan.
Insa la acest nivel pretul de catalog poate sa nu fie de referinta, intrucat s-au mai vazut cazuri unde MCV-ul ajungea sa depaseasca 70.000 euro (cu modificarile aferente) dar si cazuri unde Polo-ul ajungea pana in 8.000 euro (sub Logan)... culmea ca erau exact ultimele doua modele achizitionate ... tot prin licitatie....
sunt tepe si tunuri