După o lungă campanie de teasere, Pagani a dezvăluit în sfârșit primele imagini și detalii oficiale ale noului Huayra Roadster. Varianta de caroserie fără acoperiș va debuta live în cadrul Salonului Auto de la Geneva, la începutul lunii martie.
Până atunci aflăm că Huayra Roadster a fost cel mai complicat proiect pe care l-au dezvoltat vreodată inginerii Pagani. Drept dovadă stă până și designul ușor diferit, cu o grilă frontală nouă, cu o evacuare centrală încadrată de un nou spoiler din fibră de carbon. Jantele și carcasa motorului sunt și ele complet diferite de cele ale coupe-ului.
Acoperișul rabatabil poate fi de două feluri: din fibră de carbon și din textil, acesta din urmă fiind depozitat chiar în habitaclu. Un habitaclu care este îmbrăcat complet în piele bej, cusută cu ață albastră. Roadsterul păstrează arhitectura descoperită a schimbătorului din aluminiu și beneficiază de multe inserții din fibră de carbon.
Propulsia este asigurată de același motor V12 biturbo de proveniență Mercedes-AMG. Acesta livrează 764 de cai putere și 1000 de Nm, gestionat cu ajutorul unei transmisii automate cu șapte rapoarte.Chiar dacă vorbim despre o variantă decapotabilă, Pagani s-a străduit să iasă din tiparele clasice: adică o mașină mai grea și mai fragilă decât un coupe. A reușit asta grație unei noi combinații de materiale ușoare: fibră de carbon și titan. A luat naștere o structură botezată Carbo-Triax HP52, care îi oferă noului Huayra Roadster o masă totală mai mică cu 80 de kilograme decât cea a coupe-ului, cântărind doar 1280 de kilograme. În plus, și rigiditatea structurală a crescut.
Pagani a anunțat că va construi doar 100 de exemplare ale noului Huayra Roadster. Bineînțeles, așa cum ne-am obișnuit în acest segment, toate au fost deja rezervate, chiar dacă prețul nu este unul deloc accesibil: 2.28 milioane de euro.
Comentarii (3)