Pentru că toate reflectoarele s-au concentrat pe noul Ford Focus RS, pasionații segmentului hot-hatch se întreabă constant care va fi replica celo de la Renault. Francezii au fost considerați întotdeauna etalonul acestei clasei cu Megane RS, iar acum, odată cu debutul pe piață a noii generații, așteptările sunt foarte mari.
Surse din interiorul constructorului francez susțin că noua generație va fi disponibilă doar în varianta de caroserie cu cinci uși, nu cu trei ca în cazul de față. Compacta va fi astfel ceva mai versatilă și se va adresa unui număr mai mare de clienți. Surprizele ar urma să apară în ceea ce privește pachetul mecanic și de propulsie.
Sub capotă va fi instalat un motor turbo de 2.0 litri, capabil să dezvolte peste 300 de cai putere. Având în vedere că actualul Focus RS are 350 de cai, Megane RS o să aibă nevoie de cât mai multe resurse. O altă noutate va fi și sistemul de tracțiune integrală, care va canaliza resursele către toate cele patru roți.
Mai mult, el va fi completat de o direcție activă pe toate cele patru roți. Asta înseamnă că, asemeni noului Megane GT (testat recent și de noi în România), versiunea RS va putea să vireze și cu puntea spate. La un grad considerabil mai mic, bineînțeles. ”Când ai sistem torque vectoring, direcție pe puntea spate și tracțiune integrală și vrei ca o mașina ta să se comporte cel mai bine din segment trebuie să ai un sistem global de control al șasiului. Când vezi mașini ca noul Focus RS, trebuie să te aștepți ca Renaultsport să găsească soluții revoluționare”, a declarat sursa din interior pentru AutoExpress.Așteptat să ajungă pe piață în maxim doi ani, prețul viitorul Megane RS va fi ceva mai ridicat, primele estimări învârtindu-se în jurul valorii de 37.000 de euro.
via autoexpress
AM lasati titlurile care directioneaza intr-un anumit sens. Mai spunea cineva ca ati inceput cu titluri de tabloid.