Continental SportContact 5 ocupă primul loc cu un scor de 137 de puncte dintr-un posibil de 150 si se califica cu titlul “Exemplar” in primele 15 din cele 50 de modele testate de AutoBild.
“Distanţa cea mai mică de frânare, rezerve de siguranţă, viteza atinsă dar şi rezistenţa mică la rulare” sunt categoriile la care ContiSportContact 5 a obtinut cel mai mare scor.
În cel mai recent test realizat de revista Auto Zeitung (ediţia 6/14), 12 modele de anvelope de vară au fost testate în 13 discipline. Anvelopa ContiSportContact 5 a ocupat prima poziţie, cu un scor de 137 de puncte dintr-un maxim posibil de 150.
Concluzia revistei: "La fel de capabilă atât pe carosabil ud cât şi pe carosabil uscat, câştigătorul nostru – anvelopa Continental SportContact 5 – combină viteza mare cu siguranţa totală în orice situaţie".După primele teste pe carosabil ud, anvelopa dezvoltată la centrul de cercetare de la Hanovra ocupa primul loc, cu 44 de puncte. La următoarele teste, efectuate pe carosabil uscat, anvelopa ContiSportContact 5 a obţinut de asemnea rezultate de top. Jurnaliştii au parcurs în jur de 1,400 km în timpul acestor teste, iar anvelopele au fost montate pe un BMW 320i Efficient Dynamics Edition.
Performanțele de top ale anvelopelor Continental SportContact 5, atât pe carosabil ud cât și pe carosabil uscat, au fost recunoscute și de către revista de specialitate AutoBild, care a publicat recent rezultatul testelor realizate pe cele 50 de modele de anvelope de vară cu dimensiunea 225/50 R17. Doar primele 15 modele s-au calificat pentru testele următoare. Experţii au descris rezultatul obţinut de anvelopa ContiSportContact 5 ca fiind "exemplar". Cu o distanţă de frânare de doar 35.4 metri pe carosabil uscat şi doar 47.5 metri pe carosabil ud – ambele măsurate de la o viteză de 100 km/h – anvelopa dezvoltată la Hanovra a trecut cu uşurinţă în etapa următoare.Anvelopa Altimax UHP din gama de produse General Tire, și aceasta produsă de Continental, a trecut de asemenea de testele de frânare pe carosabil ud şi uscat, obţinând calificativul "bine" per total. Vehiculul pe care s-au efectuat testele a fost un BMW Seria 3.
luati de cititi, ca nu-s rele testele (iar conti nu prea apare pe primul loc in testele de anul asta, desi anult trecut a castigat in trei dintre teste)
Dapoi e si normal ca niste anvelope bune sa fie montate pe masini bune .
Sa ma contraziceti voi pe mine pana la moarte ca Toyota sau ford sau Chevy sunt mai bune ca BMW ca nu e si nici nu au fost!!!
BMW e BMW dar cu Audi se poate bate Porsche , Mercedes in rest se odihnesc toti.
Toyota produc masini bune dar CHEAP ca de tipul IPHONE 5 vs GALAXY S4 si toti care au $ aleg Iphone ca arata mai bine si e si mai calitativ decat S4 la fel si Toyota e o chinezarie si BMW e MADE IN GERMANY.
Va place sau nu asta e, nu ai bani iti ei Toyota ai bani iti ei BMW .
|n prezent am Goodyear TripleTread dar ... chiar si pe uscat, daca franez in forta incpe sa fluiere. La fel si in curbe. Dupa 10-15000 km au devenit foarte galagioase. As spune suparator chiar. In schimb la uzura stau foarte bine. Poate n-or sa tina 140 000 cat zice producatorul dar cred ca am sanse sa ating 100 000.
Parerea mea personala este ca cei de la Continental fac o treaba foarte buna. Am vazut marca asta pe multe Mercedes-uri si BMW, deci ...
Pana acum cel mai mult mi-au placut Michelin dar sunt deschis sa incerc Nokian sau chiar Pirelli data viitoare :)
nu recomand pirelli, am eu pe S40 si au derenta proasta, mai ales in curbe si ploaie, iar daca eploaie si iei o curba in viteza, .... senzatii tari