Anvelopele ContiWinterContact TS 850 au obținut o nouă performanță de top la testele conduse de experții ADAC, OAMTC, TCS și Stiftung Warentest, atât pentru modelul de anvelope dedicate mașinilor de clasă medie cât și pentru modelul dedicat compactelor.
Experții germani au testat 14 modele de anvelope de iarnă, aparținând unor producători din toată lumea – Asia, SUA și Europa – și au evaluat separat ambele dimensiuni de anvelope: 175/6 R 14 (dedicate compactelor) și 195/65 R 15 (dedicate mașinilor de clasă medie).
Modelul de anvelope de iarnă de dimensiuni mai mari Continental a fost evaluat de către specialiști ca fiind "o anvelopă extrem de echilibrată" și a primit "note maxime la testele pe zăpadă și pe gheață, cât și pentru consumul de carburant și pentru rezistența la uzură".Modelul mai mic de anvelope ContiWinterContact TS 850 a finalizat testele încununat de același succes ca anvelopele dedicate clasei medii, primind referințe spectaculoase pentru "echilibru, manevrarea pe gheață și pe carosabil ud și performanța de excepție la uzură".
Anvelopa ContiWinterContact TS 850 este o anvelopă premium dedicată modelelor de mașini compacte și de clasă medie și a obținut recunoașterea internațională, în cadrul testelor conduse de către numeroase reviste de specialitate de top și cluburi auto cu notorietate, fiindu-i apreciate unanim performanțele de top la ambele serii de teste susținute pentru evaluarea anvelopelor de iarnă, anul trecut și anul acesta.
Recomandarea Continental pentru nou sezon de iarnă 2014 -2015
În perioada premergătoare iernii, Continental sfătuiește șoferii să fie foarte atenți în ceea ce privește adâncimea benzii de rulare a anvelopelor existente.
În cazul în care banda are mai puțin de 4 mm, Continental recomandă înlocuirea cât mai rapidă a anvelopelor cu cele de iarnă, aceasta fiind limita sub care performanța anvelopelor scade extrem de rapid la contactul cu zăpada și carosabilul ud.
Adac nici nu ar trebui sa mai apara prin presa dupa toata rahaturile din ultima vreme
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2014_winterreifen_175_65_r14.aspx?ComponentId=216869&SourcePageId=31821
as fi curios sa vad un test cu anvelope de iarna 185/65 r 15
Una peste alta este ca daca veti cumpara luati marci consacrate , pentru 10-15% mai mult , pe langa faptul ca sunt mult mai sigure vor tine si mult mai mult pe masina !
Concluzia ar fi ca utilizatorii lor sunt multumiti de toate, nu prea stiu sa faca diferenta cum se fac aici in teste, deoarece poate max 2 modele de cauciucuri pentru cate un sezon daca au folosit majoritatea dintre ei.
oricum zapada pe strazi nu e decat cateva zile pe an.
nu cred ca va veni ziua in care voi arunca banii pe anvelope de iarna.
Mi-ar placea sa cred ca glumesti, insa chiar si asa avand in vedere ca, din pacate, sunt multi cei care gandesc ca tine, cred ca nici in gluma nu ar trebui sa faci afirmati de astea.
Banii cheltuiti pe anvelope de iarna nu sunt bani aruncati. In primul rand este gresit sa crezi ca montarea acestora se impune doar cand strada e acoperita de zapada. La temperaturi scazute anvelopele de vara se intaresc astfel incat ai sanse foarte mari sa derapezi sau sa nu franezi bine chiar daca soseaua este uscata. In alta ordine de idei, tu stai numai in oras? Nu mergi la munte sau intr-o zona a tarii in care sa ninga?
Iar o sa sara socialistii de serviciu si o sa ma acuze ca eu imi permit, ca nu ma gandesc la cel care nu are posibilitati pentru care fiecare banut conteaza, etc. etc etc..
Sa fim seriosi, oferta de anvelope este atat de variata incat se gasesc si cauciucuri de iarna ieftine si cauciucuri si cauciucuri resapate si cauciucuri all season, astfel incat cei care merg iarna cu cauciucuri de vara nu au absolut nicio scuza. Inconstienta lor reprezinta un pericol nu doar pentru ei, dar si pentru cei care fac imprudenta a se urca la ei in masina fara sa mai vorbim de ceilalti participanti la trafic care au ghinionul sa circule pe aceleasi trazi cu acesti dezaxati.
@unu
Sa stii ca au fost ani in care ADAC au calificat ca fiind cele mai bune si anvelope produse de alte firme decat cele germane. Dincolo de astea, Continental fac anvelope foarte bune. Nu stiu cum sunt cele de iarna, insa am avut de vara si mi s-au parut excelente.
Ai perfecta dreptate, insa ce ai aspus tu nu caracterizeaza exclusiv anvelopele de la Continental. In general, cauciurile de tip "eco", indiferent de producator nu au performante exceptionale la viteze mari.
prefer totusi niste cauciucuri mai cu staif dar nu consider ca trebuie sa ma intind la cele premium ca platesc si numele
Imi pare rau ca n-am apucat sa incerc Michelin Hydroedge. Am inteles ca au iesit din productie. Oricum, intr-o zi vreau sa pun si niste Pirelli. Am inteles ca sunt high end si nu prea se inghesuie lumea la ele. Are cineva ceva experiente cu ele?
Am avut eu Pirelli P6000 pentru vara..si se comporta cam la fel cu cele de F1.doar cu multa concentrare si foarte multa atentie poti depasi 40 de mii cu ele.pe uscat se comporta destul de bine,dar pe ploaie sunt dezastru.De exemplu,pe traseul care il fac la doua trei zile,intr-o curba in care intram pe ploaie torentiala cu 90-100 km/h cu Continental si nu aveam nici cea mai mica problema sau senzatie ca pot pierde aderenta, cu Pirelli nu puteam intra cu mai mult de 80 km/h si deja eram cam la limita derapajului.Cele de iarna nu le-am incercat dar am inteles ca au un model destul de reusit,dar nu mai stiu care.sincer dupa experienta cu P600,nu m-as mai incumeta sa incerc ceva de la ei.Eu unu am ramas la Continental si la Dunlop care nu m-au dezamagit niciodata,au cam tot ce ar trebui sa aiba o anvelopa pe care te poti baza.
Am mai incercat acum cativa ani si Semperit,un model pentru iarna care eu au fost destul de bune pentru pretul lor.
resapatele sunt o gluma periculoasa!
@mish.. tu spui povesti, merg iarna prin oras(si exterior daca am treaba mai rar) la fel ca vara, adica mi se poate suspenda permisul oricand din cauza vitezei.
am permis de 10 ani si numai cu cele de vara am mers iarna, pe toate suprafetele si a fost perfect. evident ca nu ies inaintea plugurilor, ci dupa ce trec.
doar in primii km par mai "tari", desi totul e inghetat la masina atunci.
ia sa iei temperatura dupa cativa km de mers prin oras in stil sportiv sa vezi ce temperatura au?:)
Merci pentru informatie. S-ar putea sa ma abtin o perioada de la Pirelli :) Pana acum ca si pachet complet imi plac Michelin, dar ca si performante, minus uzura in timp, Continental sunt best of the best. Un motiv in plus sa cumpar Continental este si faptul ca au o fabrica in Romania. Pana la urmatorul schimb mai am cateva sezoane, asa ca mai vedem ...
Fain, NU
Ai dreptate stimabile, eu spun povesti! Poveste de alea cu viteji ca tine care nu pot sa inainteze cand se asterne cel mai mic strat de zapada sau cea mai mica pojghita de gheata si dupa aia se lamenteaza ca n-au fost strazile curatate.
Cu adica mergi doar in urma plugurilor?!!! Daca te prinde iarna pe drum cu anvelope de vara, ce faci astepti sa vina primul plug? Vremea se poate schimba de la o ora la alta, te poti baza pe faptul ca vin plugurile. Daca nu v-as vedea in fiecare iarna in trafic cum va chinuiti, cum incurcati circulatia, cu derapati.
Ai permis de 10 ani? Si de 10 000 de km nu. Grav e ca mai ai si adepti. Si mai grav e ca in masinile pe care le conduceti se mai afla si alte persoane, dupa cum nici pe strazile alea ca-n palma pe care va etalati maiestria in a conduce, mai sunt si alti soferi, victime nevinovate ale inconstientei voastre!
Cele de vara Continental cu care a venit m-au tinut cam. 40.000 , remarca ar fi ca se taie foarte usor in te miri ce.....
In schimb am mers pe pana cam 1,5 km fara sa se taie....
Oricum pentru vara am optat Michelin...din experienta....