Testarea a vizat 14 modele de anvelope de iarnă, pentru ambele dimensiuni, 195/65 R 15 şi 175/6 R 14, dedicate mașinilor de clasă medie şi compactă. Anvelopele ContiWinterContact TS 850 au obținut o nouă performanță de top la testele conduse de experții ADAC, OAMTC, TCS și Stiftung Warentest, atât pentru modelul de anvelope dedicate mașinilor de clasă medie cât și pentru modelul dedicat compactelor.
Experții germani au testat 14 modele de anvelope de iarnă, aparținând unor producători din toată lumea – Asia, SUA și Europa – și au evaluat separat ambele dimensiuni de anvelope: 175/6 R 14 (dedicate compactelor) și 195/65 R 15 (dedicate mașinilor de clasă medie). Modelul de anvelope de iarnă de dimensiuni mai mari Continental a fost evaluat de către specialiști ca fiind "o anvelopă extrem de echilibrată" și a primit "note maxime la testele pe zăpadă și pe gheață, cât și pentru consumul de carburant și pentru rezistența la uzură".
Modelul mai mic de anvelope ContiWinterContact TS 850 a finalizat testele încununat de același succes ca anvelopele dedicate clasei medii, primind referințe spectaculoase pentru "echilibru, manevrarea pe gheață și pe carosabil ud și performanța de excepție la uzură".
Anvelopa ContiWinterContact TS 850 este o anvelopă premium dedicată modelelor de mașini compacte și de clasă medie și a obținut recunoașterea internațională în cadrul testelor conduse de către numeroase reviste de specialitate de top și cluburi auto cu notorietate, fiindu-i apreciate unanim performanțele de top la ambele serii de teste susținute pentru evaluarea anvelopelor de iarnă, anul trecut și anul acesta.Recomandarea Continental pentru nou sezon de iarnă 2014-2015
În perioada premergătoare iernii, Continental sfătuiește șoferii să fie foarte atenți în ceea ce privește adâncimea benzii de rulare a anvelopelor existente. În cazul în care banda are mai puțin de 4 mm, Continental recomandă înlocuirea cât mai rapidă a anvelopelor cu cele de iarnă, aceasta fiind limita sub care performanța anvelopelor scade extrem de rapid la contactul cu zăpada și carosabilul ud. ContiWinterContact TS 850 este disponibilă într-o gamă extinsă de modele - aproximativ 50 de dimensiuni - pentru roti de 14 până la 17 inch.
Atentie insa, ceea ce nu se spune este faptul ca pe zapada cel mai bun a fost produsul celor de la Goodyear, Continental exceland doar la tastarea pe asfalt. Clasarea slaba a concurentilor in celelalte medii de testare si la celelalte capitole a facut juriul sa considere Conti pe primul loc. Spre exemplu, desi, asa cum spuneam mai sus Goodyear a excelat la toate capitolele pe zapada, la franare pe suprafata uscata s-a aflat pe ultimele locuri.
In alta ordine de idei ar fi bine ca la acest tip de teste sa participa si mai multe marci din esalonul doi, multe dintre ele fiind subsidiare al producatorilor de renume. Nu toata lumea isi permite Continental, Dunlop si Pirelli si nu ar fi rau daca s-ar testa si Debica, Fulda, BF Goodrich etc. Nu cred ca ar sta rau site-urile sau revistelor de specialitate din Romania sa organizeze propriile lor teste in acest sens desi, stiu, asta implica costuri destul de mari, pentru ca nu-i lucru usoar sa mergi acolo unde cad primele zapezi pe continent ca sa le spui oamenilor ce anvelope sa-si achizitioneze in cursul aceluiasi an.
Aveti idee, TCS, reprezinta compania de consultanta a grupului TATA? Multumesc!
voi merge tot timpul cu cele de vara, chiar si extra tocite!
si cu dimensiunile stock, evident(195/55/15 jante de aliaj). pt ca stiu sa conduc de dinainte sa apara legea care a spalat creierele.
Tu esti baiatul ala care spunea ca iarna asteapta sa treaca plugul si dupa aia scoate masina, nu? Succes!