Anvelopele Continental ies câștigătoare în urma testelor efectuate de reviste de specialitate de prestigiu

de Automarket
Miercuri, 15.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
ContiSportContact 5 iese câștigătoare în urma testelor anvelopele de vară efectuate de către revista de specialitate "auto motor und sport". De asemenea, câștigă titlul "Eco-Meister" în urma testelor realizate de revista AutoBild pentru anvelopele de vară.

Esential 37 de metri este diferenţa între anvelopa câștigătoare la capitolul distanță de frânare pe suprafețe umede și anvelopa care a obținut ultimul loc în cadrul aceleiași evaluări în cadrul testului AutoBild.
În cadrul articolului intitulat "Cele mai bune anvelope pentru modelele de dimensiuni medii", revista de specialitate Auto Motor und Sport (AMS) a realizat o analiză comparativă a performanțelor celor mai noi modele de anvelope de vară. Anvelopa ContiSportContact 5 s-a situat pe locul I și a obținut o victorie nedisputată, fiind singurul model de anvelope care a primit calificativul de "foarte recomandată".

Anvelopele Continental au obținut cel mai bun scor general în urma comparației performanțelor pe carosabil umed, iar experții i-au apreciat echilibrul de necontestat în cadrul evaluării caracteristicilor sale în condiții de carosabil uscat. "Anvelopa ContiSportContact 5 nu pare a deține nicio slăbiciune în urma testelor realizate pe carosabil umed", notează specialiștii după testele efectuate în condiții de carosabil umed. Referindu-se la testele efectuate pe carosabil uscat, experții au rezumat evaluarea anvelopei ContiSportContact 5 ca fiind "Stabilă la distanțe scurte de frânare."

Anvelopele RainSport 3 care au reprezentat brandul Uniroyal în cadrul testării de specialitate și-au dovedit rezistența obținând calificativul "Recomandat" într-o competiție dominată de branduri premium.

Experții au apreciat îndeosebi "caracteristicile excelente la acvaplanare" ale anvelopei RainSport 3. Experții revistei AMS au testat un număr total de nouă modele de anvelope produse în Europa, America și Asia, pentru dimensiunea de anvelope 225/50 R17 dedicată autoturismelor de talie medie. Mașina pe care au fost efectuate testele a fost un Mercedes-Benz Clasa C.

În urma comparativului, a fost acordat un singur calificativ de tipul "foarte recomandat", alte șase produse au obținut calificativul "recomandat", un model de anvelopă a obținut calificativul "recomandat sub anumite condiții", și un model de anvelopă a obținut calificativul "nerecomandat".

EcoMeister pentru Continental din partea AutoBild

Anvelopa ContiPremiumContact 5 a fost declarată modelul câștigător al ultimului test condus de revista de specialitate AutoBild pentru peste 50 de modele de anvelope de vară, primind calificativul "Exemplară". Alături de performanțele de condus foarte înalte, anvelopele Continental și-au demonstrat eficiența costului și au obținut premiul "Eco-Meister". Acest premiu demonstrează faptul că anvelopele Continental combină caracteristici de siguranță de top cu caracteristici ce țin de mediu, fiind astfel lideri de piață.

Referindu-se la anvelopele Continental, experții de la Hamburg rezumă principalele puncte forte: "Anvelope premium exemplare, fără cusur, ce asigură precizia manevrelor, dețin marje de siguranță bune în condiții de acvaplanare, distante de frânare scurte pe carosabil umed și uscat și kilometraj excelent".

Editorii revistei AutoBild au testat anvelope destinate modelelor compact și celui de dimensiuni mici 185/60 R 15, iar autoturismul de test a fost un VW Polo.

Cele 18 modele finaliste – produse în Europa, America și Asia – au fost trecute prin 12 teste de specialitate distincte, atât pe carosabil umed cât și pe carosabil uscat. Totodată, anvelopele au fost supuse unei evaluări din punct de vedere economic, iar rezultatul acestui test a fost inclus în evaluarea finală primită de fiecare model de anvelope. Editorii AutoBild au testat 53 de modele de anvelope, 35 dintre acestea fiind eliminate încă din prima rundă de testare, după evaluarea distanțelor de frânare pe carosabil umed și uscat.

Per total, sub 10% din anvelopele participante au trecut testul exigent de evaluare, obținând calificativul "Exemplar".

Totodată, diferențele măsurate între distanțele de frânare reprezintă un risc major pentru toți conducătorii: a fost atinsă o distanță incredibilă de 37 de metri între anvelopa câștigătoare la capitolul distanță de frânare pe suprafețe umede și anvelopa care a obținut ultimul loc în cadrul aceleiași evaluări.

Comentarii (10)

  • Cine nu are ContiPremium...a pus-o ! Direct in copac vor fi cand ploua ! Taiati repede copacii !! Pe toti ! Mai ales pe cei ai altora ! ...ah..si dati si foc la holdele de grau..sa nu mai faca astia musli si coliva...
    9 7
  • articol publicitar

    PS totusi ar fi frumos sa faceti si un articol adevarat in care sa prezentati tabelul cu toate anvelopele si calificativele pe categorii
    14 3
  • fraierul
    Cu anvelope Continental TS 850 de iarnă aproape noi am mers sanie 10 metri pe un carosabil umed (decembrie, + 4 grade Celsius- 50 km /h în oraş) până m-am oprit într-o altă maşină. Concluzia: sunt teste plătite şi care prostesc lumea. Sunt sigur că dacă aveam Michelin-urile de vară montate mă opream. Iar de cumpărat Continental am ales după studiile ADAC. Încă suntem proşti dacă mai credem în ţinuta morală a unui popor care acum 70 de ani au omorât cu frenezie 25 milioane de fraieri indiferent de naţie.
    8 9
  • Deh, lucru nemtesc.....
    La promovare, marketing si minciuni nu-i intrece nimeni pe nemti.
    Am lucrat in DE si pot spune ca nu are nici o legatura ceea ce produc ei cu zicala romaneasca " Este lucru nemtesc". La ei se discuta doar despre profitabilitate.
    4 7
  • hazard
    Va recomand testele de pe site-ul ADAC. Aveti inclusiv tabele cu rezultate pentru fiecare producator.
    1 1
  • Eu am avut Continental DWS si au fost de departe cele mai bune cauciucuri pe care le-am pus pe vreo masina. In special pe sosea uda erau lipite de asfalt. Franare, curbe, acceleratie de pe loc, tot ce vrei. Singurul lucru pentru care nu le mai cumpar a fost ca s-au terminat complet in 40 000 km.

    Urmatoarea preferinta sunt Michelin-urile. Tin mai mult, sunt silentioase si confortabile. Daca banii nu ar fi o problema, as merge pe Continental fara discutie. Iar pentru iarna Nokian. Michelin sunt cea mai echilibrata alegere daca vrei confort, silentiozitate si performanta. Si durabilitate.
    4 1
  • Iulian
    @fraierul
    Hai omule,las-o mai usor cu exagerarile...te-ai dus sanie ca ai probleme la masina sau nu ai franat la timp...dar ce spui u acolo....e vrajeala curata.sunt cu totul de acord cu zarnesteanu,din tot ce am testat pana acum pot spune ca ts 850 au fost cele mai bune.
    4 0
  • Pai zarnastene cam niciun cauciuc nu e recomandat sa-l folosesti mai mult de 30.000km si tu te plangi ca n-au tinut mai mult de 40.000km? Suna a carpeala romaneasca. Sincer...
    0 4
  • Andy,am avut cauciucuri care au durat mai mult de 60 000 km.Si nu-I carpeala romaneasca.E adevarat ca eu nu nmai stiu ce-i aia zapada, dar daca stii le intretii ,dureaza o gramada.Stii tu! Presiune,wheel alignment......Crede-ma,este posibil.Dar sa fie CAUCIUC si nu cavasiuc !
    5 0
  • Continental face gume bune, nimic de zis. Interesant este insa ca mai tot timpul sunt primii in testele facute de firme/ziare germane. :-)
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru