Aniversare istorică: Bosch a fabricat 75 de milioane de sisteme ESP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bosch, prima companie din lume care a început producţia de serie a ESP-ului, aniversează producţia a 75 de milioane de sisteme ESP. Din 2010, furnizorul german de piese auto produce mai multe sisteme ESP decât sisteme ABS, iar producţia sistemului ESP a debutat în urmă cu 17 ani. Sistemul ESP este esenţial pentru prevenirea accidentelor, acesta fiind responsabil pentru prevenirea a 80% dintre accidentele cauzate în urma unui derapaj. În prezent, sistemul ESP este obligatoriu în multe ţări, puţini constructori oferind modele fără ESP în dotarea standard. Începând cu noiembrie 2014, toate automobilele noi vândute în Europa vor avea ESP în standard, fără excepţii.
"După centura de siguranţă, ESP-ul este cel mai important sistem de siguranţă pentru automobile, iar acesta a salvat multe vieţi în ultimii ani. Ca dovadă a tendinţei globale de creştere a nivelului de siguranţă al automobilelor, Bosch produce mai multe unităţi ESP decât ABS de mai bine de doi ani.", a declarat Gerhard Steiger, Preşedintele diviziei de Sisteme de Control ale Şasiurilor de la Bosch.
Sistemele ESP au avansat semnificativ din 1995 până în prezent, acestea devenind atât mai uşoare, cât şi mai ieftine şi mai performante.
Prima generaţie de ESP cântărea 4.3 kilograme, în timp ce ultima versiune a celei de-a noua generaţie a sistemului ESP are o masă de numai 1.6 kilograme. Cei de la Bosch au depus eforturi semnificative pentru a reduce preţul sistemelor ESP, un factor cheie în disponibilitatea sistemului în nivelul de echipare standard al cât mai multor automobile. În ceea ce priveşte avansul tehnologic, sistemul ESP a ajuns să fie integrat în cadrul funcţiilor avansate al unor automobile, funcţia de frânare independentă de şofer fiind elementul esenţial pentru funcţionarea sistemelor respective. Printre acestea se numărăr sistemul de cruise control adaptiv şi sistemul de frânare predictivă pentru evitarea unui accident.
Via | Newspress (înreg.) | Bosch
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Unde sunt retardatii ceia care spuneau ca Japonezii sunt înaintea nemtilor cu inovatiile si calitatea.???
Japonezii singuri cumpara ESP-urile de la nemti!
Sigla MADE IN GERMANY e mult mai prestigioasa si calitaticva ca MADE in japon.
Nemtii sunt primii in lume cu tehnologia mecanică , japonezi sa se ocupe de luminiti pe brad si televizoare ca cu tehnica încă nimeni nu a bătut Mercedes-Benz-ul sau PORSCHE ,
Cat despre masinile Japoneze au depasit pe cele germane la toate capitolele technice posibile si acuma BMW invata sa faca baterii de la Toyota.
Si asta o scrie unul care de 20 de ani conduce MBZ.
http://www.bosch.com.cn/new/web/boschinchina/company_rbcc_en.htm
http://www.boschrexroth.com.cn/country_units/asia/china/en/index.jsp;jsessionid=cbaXbRmkoib69bxe0cGzt
Toyota si Honda la un loc nu au atâtea premii la best Engine in the world cât are BMW așa ca ciocul mic .
Si luxul si calitatea materialelor din S -Class nu sunt depasite de nici oarca japoneza.
Japonia e in urma Germaniei in domeniul auto deoarece alde Fuhrer sunt Fuhrer rasa suprema , alde Daimler au inventat cele patru roti si un motor si nu alde ochi cusuti(japonezii).
MBZ au devoluat foarte mult in ultimi 20 de ani si asta pt a nu da faliment in fatza calitati japonezilor.
Au fost nevoiti sa faca si masini pt omul de rand.
Sa nu uitam ca in domeniul cercetari si elementelor electronice masinile japoneze dau clasa celor germane dar si acestia vin serios din urma.
In al doilea rând Japonezii nici după 100 de ani de când e dieselul in lume nu-l pot produce Toyota o companie așa de mare se închina la BMW sa le ofere motoare diesel cauta pe automarket anunțul unde șefii Toyota se închina in fața BMW si sunt Bucurosi ca BMW le va oferi motoare diesel care ei nici in 2012 nu le pot produce .
Si premiile internaționale luate de BMW pe tehnologia motoarelor lor sunt duble premiile fatza de ochi cusuti .
Așa ca nu-mi spune tu mie prostii ca Nemtii au fost si sunt si vor fi Nemti ei sunt cu inventiile
Unde?
La ei in curte?
In restul lumi BMW nu produce nici macar 1% din motoarele diesel.
Si pe care le produc au ajuns la topitorie in timp record.
De 20 de ani conduc si lucrez la MBZ diesel pe ulei vegetal si tu imi spui ca face si BMW asa ceva?
Da, e adevarat ca BMW face motoare performante dar ........ ajung repede la retopit.
Un motor bun il poti judeca dupa 15 ani de folosinta dar ......... sunt multi tineri ca tine care nu se gandesc decat la ziua de azi.
Cand o sa dea si BMW garantie de 10 ani asa cum face Hyundai atunci mai vorbim.
După cele expuse mai sus e si normal ca un motor de BMW sau Ferrari fiind dus spre roșu in fiicare zi are șanse mai mari sa cedeze ca un motor de Toyota condus de un mosneag la 2000 rpm.
Oficialii Toyota si nu tu au afirmat singuri ca BMW produce motoarele exceptionale pe diesel de aia si au facut parteneriat cu BMW cauta articolul pe automarket.
Condu mă frate BMW-ul cu 2000-3000 rpm si nu-i face pe toți pe la semafoare si o sa vezi tata cum ajungi si la majorat 18-25 de ani cu BMW-ul.
Sau cumva pt ca au o compresie foarte ridicata si sunt facute sa functioneze la temperaturi ridicate si asta le da o uzura rapida din PROIECTARE.
Fugi cu cercul pe camp.
Eu la vad la cimitirul de masini cum stau 4 saptamani aliniate si nu ia nimeni piese de la ele si ajung la topitorie aproape intacte pe cand la masinile japoneze accidentate se scoate aproape tot pt ca sunt dorite de public.
Dacă tu incerci sa-mi demonstrezi mie ca Japonezii bat Nemtii in industria auto apoi cred ca tu esti departe de realitate nu se merita sa pierd timpul u tine.
MADE in GERMANY a fost este si va fi liderul auto mondial ei au inventat mașina ei își bat joc cu Mercedes-Benz , VW , Audi, BMW , Porsche , își bat joc de toată japonia .
Nici o mașina japoneza nu poate egala Mercedes-Benz S65 AMG, sau Porsche Carerra GT, sau BMW X5M, sau Bently.
Arata-mi tu mie vreo Coyota sau vreo konda care ar bate vreo mașina de mai sus.
Cu ce vrei sa bati Nemtii frate cu Toyota corrola un lighean de 2 lei plin de plastic ieftin sau cu Honda civic o etuba de rasul lumii !? Cu Nissan maxima tu incerci sa-mi demonstrezi ca sunt mai bune ca BMW sau Audi sau Porsche sau Mercedes-Benz?????
Eu zic ca tu esti departe de industria auto, îți doresc succes .
Numai când mă gândesc la Nissan Suny sau Toyota corrola apoi nici nustiu cu ce mașini din Germania sa le compar.
Ei produc mașini de 2 lei cu motoare decente performante zero.
Cu orice BMW bat orice Lexus si orice Toyota .
Cu Porsche bat așa zis-ul super car de 2 lei japonez Nissan gtr.
Cu S-65 sau X5 M orice ras de mașina din Japonia o bat si la lux si la calitate si performante si tot , apoi spunemi tu mie cu ce te prezinti tu in fata Germaniei cu ce cutii de plastic ieftin ai veni tu la duel de lux sau pe cursa ca cu orice mașina din Germania te bat Măr .
Masinele din Germania sunt mai performante cu mult , fapt apreciat ai de japonezi care la ei acasă in Japonia cumpara mai multe S-Class-uri decât Lexus .