Aniversare: Duster a fost vândut în 300.000 de unităţi la nivel mondial
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault şi Dacia aniversează producţia şi vânzarea a 300.000 de unităţi ale modelului Duster. Potrivit estimărilor oficiale, din cele 300.000 de unităţi Duster vândute, 265.000 poartă sigla Dacia, iar cele rămase sunt vândute sub sigla Renault. Dacia pregăteşte lansarea lui Duster şi pe piaţa din Regatul Unit, unde va debuta tot sub sigla mărcii din Mioveni. Duster poate fi comandat deja în Marea Britanie, dar diferenţa dintre unităţile vândute în Regatul Unit şi cele vândute în Europa va fi la nivelul sitului de producţie, modelele destinate englezilor fiind construite la uzina din India, din motive legate de logistică şi costuri.
Recent, Duster a depăşit Logan la vânzările pe piaţa din România, iar SUV-ul mărcii Dacia ar putea depăşi Logan sedan la nivel global până la finele anului 2015. În prezent, platforma Logan a fost construită în aproximativ 700.000 unităţi la nivel mondial în toate uzinele Renault, în timp ce Duster a fost construit în 300.000 de unităţi, dar este cu cinci ani şi jumătate mai tânăr.
Dacia Duster are doi ani şi jumătate de la debutul oficial de la Salonul Auto de la Geneva, dar acest lucru nu l-a oprit să primească o serie de distincţii în Croaţia, România şi Germania.Duster este cea mai de succes creaţie a mărcii din Mioveni la ora actuală, având o creştere constantă a vânzărilor, în special pe pieţele externe. Duster are şi o ediţie limitată, numită Privilege, care este primul model Dacia oferit în standard cu aer condiţionat şi tapiţerie din piele. În lista de dotări a acestei serii limitate se află noul radio CD MP3 cu satelit de comandă pe volan şi funcţie Bluetooth, priză jack şi USB, alături de ABS, EBV şi asistenţă la frânarea de urgenţă. Dotările standard includ şi patru airbag-uri, aer condiţionat şi computer de bord.
Via | Inautonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul german de automobile anunță că a demarat producția de mașini electrice la noua sa uzină din China. Aici vor fi produse modele bazate pe arhitectura PPE, pentru piața locală. (30.12)
-
Potrivit analiștilor de la S&P Global Mobility, vânzările globale de mașini electrice ar putea crește cu 30% în 2025. La rândul său, cota de piață a mașinilor cu zero emisii va crește la 16.7%. (30.12)
-
Potrivit celor mai recente estimări, vânzările de mașini electrice le vor depăși pe cele termice, pe piața din China, în 2025. Cu 10 ani mai devreme decât era plănuit inițial. (28.12)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Pai daca nu conteaza cine detine actiunile majoritare, inseamna ca nu ar fi contat nici faptul ca fara Renault aceasta marca romaneasca Dacia ar fi fost falimentara demult
bravo lor, un numar impresionant de masini intr-un timp relativ scurt
Vom vedea in 10 ani cat de bune sunt.