Declinul pieței auto germane, început după scandalul Dieselgate, și discuțiile privind posibila interzicere a motoarelor diesel în unele orașe îi dau mari bătăi de cap cancelarului Angela Merkel.
Motivul este criza pe care o traversează sectorul auto din Germania, considerată o mare problemă în campania electorală înainte de alegerile legislative de la sfârșitul acestei luni, acolo unde Merkel se luptă cu social-democratul Martin Schulz.
De aici și “avertismentul” pentru producătorii auto, cărora Merkel le-a cerut să “identifice și să elimine erorile făcute, astfel încât încrederea cumpărătorilor să fie recâștigată”.
Guvernul de la Berlin a decis recent să aloce un miliard de euro pentru combaterea poluării produse de motoarele diesel. Fondurile sunt destinate localităților deosebit de afectate de poluarea aerului și pentru ca acestea să amelioreze infrastructura pentru mașinile electrice și transportul în comun.
Via Autonews
S-au vandut TDi-urile SH precum painea calda!
Ne-ai demonstrat in nenumarate randuri ca esti limitat din punct de vedere al gandirii.Gata,iti faci un bine daca taci,sincer.
Cat despre articol,Mitsubishi a incalcat regulile si a platit pretul la cateva zile dupa ce s-a descoperit.Producatorii germani sunt tinuti in puf.Au incalcat ceva grav?Ancheta eficienta si luat decizii de sanctionare pe masura.Dar cum sa se faca asa ceva in Europa,cand astia conduc Europa.
Pana una alta,lui dan_grc ii curg balele zilnic pe aici si este profund deranjat ca brandul lui preferat,Bemveu,este drastic criticat in mai multe randuri,ceea ce se poate observa si din comentariile lui gandite toata ziua si asternute apoi pe tastatura.Sa nu iti fie frica Danutze,BMW o sa mai produca masini si de acum incolo,indiferent de ce reguli incalca,nu ii face nimeni nimic.O sa iti cumperi tu 535d-ul ala.Le arati la baieti acolo la tine,ingineria germana.(nu uita de trucul cu panselutele iesite pe esapament cand o turezi mai tare,dar vezi,nu prea tare ca ii sar pistoanele).