Tesla traversează o perioadă dificilă în care încearcă să mărească ritmul producției pentru noul Model 3, după ce o serie de "probleme" au generat amânarea obiectivului de a produce 20.000 de unități pe lună până în martie 2018.
Seria neagră nu reprezintă însă o noutate pentru constructorul american, potrivit unor actuali și foști angajați care au dezvăluit pentru agenția de presă Reuters că astfel de probleme apar în continuare inclusiv pentru Model S și Model X.
Astfel, verificările de rutină efectuate după ce mașinile ies de pe linia de asamblare dezvăluie diverse defecțiuni tehnice pentru 90% dintre ele. "Defectele includ uși care nu se închid, materialul tapițeriei, scurgeri de apă, tot felul de lucruri. Construim Model S din 2012. Cum se face că încă avem scurgeri de apă?", se întreabă un fost supraveghetor al controlului calității.
Potrivit altor angajați, astfel de probleme apar ca urmare a faptului că politica Tesla este ca un exemplar să înainteze pe linia de asamblare chiar dacă există probleme precum lipsa de pe stoc a unui parbriz sau a unui amortizor.
Strategia americanilor este ca aceste componente să fie adăugate ulterior, însă reparațiile de acest gen costă mulți bani și reprezintă timp pierdut.În comparație, un producător precum Toyota are o rată de defecte pe linia de asamblare de cel mult 10%.
În replică, cei de la Tesla susțin că reparațiile frecvente au loc cu scopul de a oferi clienților mașini cât mai aproape de perfecțiune din punct de vedere al construcției. "Obiectivul nostru este să producem mașini perfecte pentru fiecare client. Prin urmare, analizăm fiecare vehicul chiar și pentru cea mai mică modificare. Cei mai mulți clienți nu ar observa munca de post-productie, însă nouă ne pasă și de o fracțiune de milimetru", explică un purtător de cuvânt al Tesla.
Via Reuters
nu e producator sa ii pese de clienti...cumperi in leasing masina , o dai dupa 2-5 ani si cumperi alta...asa e cand ai salariu mediu pe economie la ei, la noi, cu mediu pe economie iti permiti cerdit pentru sh din germania sau iti cumperi logan.
Eu vad de plans, s-au plans oficial doar fosti angajati.... iar de la fosti angajati... niciodata nu se face sondaj, interviu sau studiu pentru ca deja nu sunt credibili, pentru ca sunt deja din start subiectivi.
Clientii sunt singurii care decid, si daca se cumpara Tesla model S din 2012 incontinuu, indiferent cat de mult este de asteptat, atunci inseamna ca clientii le apreciaza !
restul sunt povesti
Aia au Tesla de parca e romania comunista cu dacia 1300 :))))
https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c
Pe deasupra au si o politica de subventii substantiale pentru achizitionarea unui automobil electric (ajungem aici tot la un stat bogat care isi permite aceste subventii).
Daca ne uitam la vanzarile din Germania, Franta sau UK, vom vedea ca Tesla nu vinde foarte mult.