Fundaşul brazilian Thiago Silva (Paris Saint Germain) şi mijlocaşul spaniol Andres Iniesta (FC Barcelona) vor fi ambasadorii mărcii Nissan în următorul sezon UEFA Champions League, primul în care brandul auto japonez va activa ca sponsor principal al celei mai importante competiţii europene intercluburi. Nissan le-a luat locul celor de la Ford, care au fost partenerii din zona auto ai UEFA în anterioarele 20 de sezoane ale competiţiei.
Prima apariţie Nissan ca partener UEFA va avea loc în această seară, într-un meci în care Real Madrid (deţinătoarea Champions League) şi FC Sevilla (câştigătoarea ultimei ediţii Europa League) îşi vor disputa Supercupa Europei.
Iniesta şi Silva vor apărea în spoturile dedicate de Nissan competiţiei europene, care vor marşa pe ideea inovaţiei pe teren şi în industria auto ca principal fenomen de suscitare a entuziasmului suporterilor.Contractul dintre UEFA şi Nissan se întinde pe perioada următoarelor patru sezoane.
Pe lângă apariţia ca partener oficial al Champions League, Nissan va avea libertatea de a utiliza însemnele Champions League pe o serie de modele speciale dedicate acestei colaborări.
Comentarii (0)