Esential
420 | de cai putere dezvoltă Focus RS după tratamentul celor de la Anderson. |
Ce se întâmplă atunci când un tuner specializat în modificarea supercarurilor decide să îşi îndrepte atenţia asupra unui model compact? Ia naştere cea mai puternică versiune a celebrului hot-hatch Focus RS, semnată de Anderson.
Respectând tradiţia casei de tuning, Focus RS vine vopsit în culoarea negru opac şi primeşte în plus o serie de logo-uri Anderson precum şi cu un set de jante vopsite în tonul caroseriei. Negrul apare din abundenţă şi în interior, unde planşa de bord primeşte numeroase inserţii din fibră de carbon, iar scaunele, îmbrăcate în piele, de asemenea de culoare neagră, se individualizează prin cusăturile roşii contrastante.
Principalele modificări apar însă sub capotă, acolo unde motorul de 2.5 litri supraalimentat, capabil să dezvolte doar 305 cai putere în versiunea de serie, se transformă complet. Modificarea sistemului ECU, creşterea presiunii turbo şi înlocuirea evacuării a făcut ca Focus RS să atingă o valoare impresionantă, de 420 cai putere. Bagajul de resurse, trimis doar punţii faţă, este ţinut sub control cu ajutorul unui diferenţial cu alunecare limitată furnizat de Quaife.
Momentan, Anderson nu a publicat informaţii despre performanţele pe care le poate înregistra Focus RS şi nici detalii despre costul pachetului de tuning.
via | motori
@ octavian: http://www.youtube.com/watch?v=w05QKir-oJU cam greu la depasit, ca sa nu mai discutam de conditiile care ti le ofera interiorul focusului fata de cele jalnice din megane care este ``dezbracat`` de toate.
Exista insa un Megane RS 250 Cup care poate umili oricand pe circuit un Focus RS.
Si la calitatea finisajelor Megane RS e peste Focus RS. Urca in ambele masini, testeaza-le si pe urma scrie.